וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבע יוצאות שתיים?

19.10.2003 / 22:46

הפועל ת"א ונתניה נפרדו בתיקו 2:2, בסיומו מוצאות את עצמן השתיים עם 4 נק' בלבד אחרי 4 מחזורים. קרבאלו ואדרי כבשו לאדומים, צרפתי ובוארון (בשער לא חוקי) לנתניה

למי שלא מנוי על ספורט 5+ והחליט שלא לשלם על חבילת המשחקים של השבת, הערב, אחרי שני שליש מחזור (חישבנו), הגיע סופסוף משחק ששודר בחינם בערוץ 2, משחק בו אירחה מכבי נתניה את הפועל ת"א. וכמובן - אחרי שאנחנו התנבאנו שיהיה זה משחק של 0:1, קיבלנו בקופסא חגיגת כדורגל ששמה בכיס את שלושת המשחקים מאמש - 2:2 וחלוקת נקודות בין השתיים, מה שישמור כנראה על המתח הנמוך בשני המועדונים. קרבאלו ואדרי העלו פעמיים את הפועל ת"א ליתרון, עם שער בכל מחצית, אבל גיא צרפתי ובוארון החזירו פעמיים את נתניה למשחק.

ההרכב בו פתחה מכבי נתניה: טאובר, דואלי, בוארון, טוקלומטי, אוזן, גזל, אלפסי, צוקול, צרפתי, אדו, לוברסקי

ההרכב בו פתחה הפועל ת"א: אלימלך, סבן, גרשון, חלפון, אנטבי, קרבאליו, רוזן, קינגסטון, סולצ'אגה, קרגולה, לוסקי

נלחמו בשביל לנדאו (דורון ברגרפרוינד, הארץ)

דקה לפני סיום המשחק נגד הפועל תל אביב ביצע מאמן מכבי נתניה, גיל לנדאו, את החילוף השלישי שלו. רוסלן לוברסקי יצא, עמוס נחייסי נכנס. שניות ספורות אחר כך ניגש השוער, ניקולאס טאובר, לבעוט כדור שוער. "יש עוד דקה, אל תמהר", הזכיר לו אילן בוארון. זה מה שהיה חסר לבוארון, שייקחו לו את שער השוויון.

בוארון הצליח להשוות שמונה דקות לפני סוף המשחק, הביא את הפועל תל אביב לסיים משחק רביעי רצוף בתיקו ואולי גם הציל את משרתו של לנדאו.

כשלנדאו הגיע למשחק, כל ההערכות שהפיצו מקורביו של אשר אלון, נשיא נתניה, הובילו למסקנה שהפסד ראשון בבית, אחרי עונה בלי הפסדים ביתיים, יביא לסיום תפקידו. במגרש השחקנים נלחמו בשבילו, אבל ספק אם ביצעו את מה שהסביר להם באימונים.

אורי אוזן הפקיר לא פעם את ההגנה, אולי בגלל עודף מוטיווציה לעזור לאבא מאיר, אחד הבעלים של הקבוצה, וללנדאו. אבל לא אוזן היה הבעיה של נתניה - קבוצה עם מרכז הגנה בינוני, שוער מאוד בינוני וחלוצים ששכחו מתי כבשו יחד במשחק אחד.

"פינטזתי שאני מבקיע לראשונה נגד שביט"

אבל לנתניה יש גם שחקן בשם גיא צרפתי. אתמול הוא עשה כמעט הכל, בדרך כלל בהצלחה, גם אם השער שלו נכבש בניגוד לציפיות. בדקה ה-55 הגיע הרגע הגדול של צרפתי. נתניה זכתה לכדור חופשי, 30 מטרים מהשער של שביט אלימלך. "לפי מה שראיתי, השופט ציין בעיטה בלתי ישירה", סיפר צרפתי. "אורי אוזן מסר לאחור ואני בעטתי חזק, כדי להגשים חלום קטן. אני משחק כדורגל בקבוצה הבוגרת מגיל 17 ומעולם לא כבשתי שער נגד שביט אלימלך. פינזטתי על זה בימים האחרונים וזה הצליח לי".

שבע דקות לסיום הוסיף צרפתי בישול לבוארון. הוא הכניס כדור חופשי למרכז הרחבה ובוארון המופתע, תוך כדי נפילה, בעט כדור שטוח כדי לקבוע 2:2 מוצדק. גם אם לא חוקי.

הפועל תל אביב יכלה לסיים את המשחק הזה קרוב מאוד לצמרת הגבוהה. אבל היא הוכיחה אתמול שאין לה חלוצים ולכן הקשרים שלה גם צריכים לכבוש שערים. לאחר מחצית ראשונה חלשה ולאחר שהבינו שמרובן סולצ'גה לא תבוא הישועה, החלו יוסי רוזן ויגאל אנטבי לנסות את כוחם בבעיטות לשער.

פאביו קראבלו הבין את הפרינציפ כבר במחצית הראשונה ובעט מ-25 מטרים בדקה ה-32, למשקוף ולרשת, כדי להוריד את הפועל להפסקה ביתרון זעיר.

כפיר אדרי המחליף העלה את הפועל ל-1:2 בדקה ה-72, בבעיטה מהאוויר ממסירה של קלימי סבן. אדרי סיכם: "זה היה משחק טוב שלנו. אני לא יודע למה לא פתחתי בהרכב. אולי זה בגלל שאני בכושר לא טוב. בכל מקרה, אנחנו מתחילים להתחבר ואנחנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully