וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד. גם בלי ראובן

4.10.2003 / 20:20

למרות הרחקתו של ראובן עובד שסטר לחברו קוביקה, הצליחה מכבי ת"א לנצח את מכבי נתניה 0:1 (משער של אדורנו) במשחק שכלל בעיקר לחימה. בסיום שר הקהל לגיבור החדש שלו, אורן זיתוני

שבוע לא קל עבר על שני המאמנים לפני המשחק. גילי לנדאו חיפש ניצחון שני אחרי 'פרשת השחור' ואצל קלינגר, שרצה להיצמד למכבי חיפה בפסגה, הרי אף פעם לא שקט. בסיום הצליח קלינגר לצאת עם 3 נקודות, אבל זה לא הלך לו בקלות, כשמה שיזכרו אולי יותר מכל במשחק, היא התקרית בסיומה הורחק ראובן עובד, אחרי שסתר לחברו לקבוצה, אנדז'י קוביקה ופתח בכך שוב את ספקולציות המחנאות המוכרות מהקיץ.

קלינגר פתח בהרכב התקפי שכלל את ראובן עובד כעושה משחק, כשאדורנו ודגו שחקני כנף בצד ימין ושמאל. זה השתלם לו במחצית הראשונה, כשמכבי תקפה ללא הרף והיתה טובה בהרבה מיריבתה. הדבר היחיד שהעיב על ההגמוניה התל אביבית, היו הויכוחים הבלתי פוסקים בין החלוץ קוביקה, לקשר הצעיר ראובן עובד. השער הגיע דווקא בצורה די מקרית, כשבדקה ה-17 נחתה בעיטת השוער של שטראובר על ראשו של קוביקה שנגח לאחור. אדורנו חיכה לכדור וסיים בנגיחה משלו עם שער בשלושה מהלים. 0:1 לתל אביב.

בדקה ה-38 הגיעה מכבי להזדמנות גדולה במצב של 2 על 1. עובד וקוביקה היו חייבים לכבוש מהמצב הזה, אלא שהצעיר החליט להעביר את השוער ניקולס טאובר, במקום למסור לחלוץ הפולני שהיה חופשי לגמרי. טאובר הצליח למנוע שער וקוביקה צעק על עובד. עד לשריקה לסיום המחצית, הספיק גם הייס להמיץ מול שער חשוף, אבל התקרית של המשחק הגיעה עם הירידה למחצית. קוביקה ניגש ושוב צעק על עובד, כשהאחרון לא נות חייב וסטר לו ממש לעיני השופט דני קורן. זה שלף מיד את הכרטיס האדום והשאיר את האלופה בעשרה שחקנים למן פתיחת המחצית השניה. קלינגר, שנכח גם הוא במקום, צעק קודם על קורן וביקש ממנו לבטל את הכרטיס. לאחר מכן הוא התפנה להתעסק בעובד ומעניין יהיה לראות כיצד הוא הולך לטפל בקשר המחונן, אך הבעייתי שלו. גם קוביקה שילם את מחיר ההרחקה והוחלף במחצית בתמיר כהן. קלינגר אגב, הושיב את השניים אחד ליד השני על הספסל, לאורך כל המחצית השניה.

המחצית השניה היתה שקולה, כשמכבי ת"א מתגוננת יותר ומנסה לצאת להתקפות מתפרצות. המשחק הפך להיות עצבני יותר, כשבשורות נתניה מצטיינים הקשרים גיא צרפתי וקובי חסן. ככל שהתקדם המשחק, היה ברור לגילי לנדאו שהוא יצטרך לעבוד קשה בכדי שקבוצתו תכבוש היום, מול משחק מצויין של הגנת מכבי ת"א ובמיוחד של הקשר האחורי אורן זיתוני. קלינגר הוציא את אדורנו והכניס במקומו את אלי ביטון, שאף הספיק להחמיץ שער יפה מול השוער טאובר. גם ברוך דגו הוחלף לקראת הסיום וסיכם הופעה לא רעה במשחק הראשון שלו בהרכב. ההפתעה: אוהדי מכבי שכחו מנמני, בנין ומהתקרית עם ראובן עובד ושרו בסיום שירי הלל לזיתוני, שירד שפוף מעייפות בסיום משחק ראשון בו הוא מסיים 90 דקות. תזכורת קטנה לאברהם גרנט.

ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א, הגיב בסיום על תקרית עובד: "אני רואה את האירוע בחומרה רבה. אחרי יום כיפור תקבל התקשורת את ההחלטה מה נעשה עם המקרה הזה". קלינגר גם דיבר על הפיגוע שהיה היום בעיר הולדתו חיפה, "זה מקום מפגש שמוכר לי מאוד. אני עצמי לא הייתי מרוכז היום ולא הייתי מתנגד אם היו דוחים היום את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully