וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ה NFC דרום הוא אולי הבית הכי קשה בליגה השנה, ומציג את אלופת 2003 טאמפה ביי, את הפינאליסטית של 2004 ואת אחת הקבוצות הכי מסקרנות בליגה- אטלנטה פלקונס. ויש כמובן את הקבוצה המשונה והכישרונית מניו אורלינס, שלעולם אי אפשר לדעת לאיזה כיוון הולכת הקבוצה הזו. לא יהיה מוגזם לצפות שגם השנה ה NFC דרום ישלח נציגה עד לסיבובים האחרונים של הפלייאוף, כך ששווה לעקוב אחרי ההתפתחויות בבית. קיץ לא קל עבר על החברות בבית. כך למשל טאמפה, שאחרי עונה מזעזעת עברה שידוד מערכות ותעמיד למעשה את הקבוצה הראשונה שתהיה כולה של המאמן ג'ון גרודן. באטלנטה אחרי העונה המחרידה שלהם בשנה שעברה החליטו להיות קצת יותר דרמטיים והחליפו את המאמן ועוד חצי קבוצה, כל זה במטרה לבנות קבוצה אמתית מסביב למייקל ויק הפנומן. קרוליינה לא עשתה יותר מידי שינויים והיא תמשיך להיות קבוצה קשוחה עם פוטבול בסיסי וניו אורלינס, טוב, זה כבר לסיפור אחר. שווה יהיה לעקוב אחרי המשחקים של קרוליינה וטאמפה, אחרי שני מפגשים די אלימים בשנה שעברה, בשני הצדדים נשמעו טענות על האלימות המיותרת של הצד השני ושתי הקבוצות הבטיחו ל"תקן" את המפגעים מהשנה שעברה. יהיה שמח. עוד מפגש פיקנטי בבית יהיה ביריבות בין שני הקווטרבקים, מייקל ויק מול ארון ברוקס (ניו אורלינס), דודנים די קרובים שעובדים ביחד בחופש בין העונות ומאוד מעריכים אחד את השני, אבל גם מאוד תחרותיים. המפגשים ביניהם עד היום הסתיימו בהצגות גדולות של כל אחד מהם וגם השנה הצפי הוא למשחקים גדולים.

בית ה NFC דרום הוא אולי הבית הכי קשה בליגה השנה, ומציג את אלופת 2003 טאמפה ביי, את הפינאליסטית של 2004 ואת אחת הקבוצות הכי מסקרנות בליגה- אטלנטה פלקונס. ויש כמובן את הקבוצה המשונה והכישרונית מניו אורלינס, שלעולם אי אפשר לדעת לאיזה כיוון הולכת הקבוצה הזו.

לא יהיה מוגזם לצפות שגם השנה ה NFC דרום ישלח נציגה עד לסיבובים האחרונים של הפלייאוף, כך ששווה לעקוב אחרי ההתפתחויות בבית. קיץ לא קל עבר על החברות בבית. כך למשל טאמפה, שאחרי עונה מזעזעת עברה שידוד מערכות ותעמיד למעשה את הקבוצה הראשונה שתהיה כולה של המאמן ג'ון גרודן.

באטלנטה אחרי העונה המחרידה שלהם בשנה שעברה החליטו להיות קצת יותר דרמטיים והחליפו את המאמן ועוד חצי קבוצה, כל זה במטרה לבנות קבוצה אמתית מסביב למייקל ויק הפנומן. קרוליינה לא עשתה יותר מידי שינויים והיא תמשיך להיות קבוצה קשוחה עם פוטבול בסיסי וניו אורלינס, טוב, זה כבר לסיפור אחר.

שווה יהיה לעקוב אחרי המשחקים של קרוליינה וטאמפה, אחרי שני מפגשים די אלימים בשנה שעברה, בשני הצדדים נשמעו טענות על האלימות המיותרת של הצד השני ושתי הקבוצות הבטיחו ל"תקן" את המפגעים מהשנה שעברה. יהיה שמח.

עוד מפגש פיקנטי בבית יהיה ביריבות בין שני הקווטרבקים, מייקל ויק מול ארון ברוקס (ניו אורלינס), דודנים די קרובים שעובדים ביחד בחופש בין העונות ומאוד מעריכים אחד את השני, אבל גם מאוד תחרותיים. המפגשים ביניהם עד היום הסתיימו בהצגות גדולות של כל אחד מהם וגם השנה הצפי הוא למשחקים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully