וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס השלימה את עיסקת קאמורנזי

25.6.2003 / 21:22

הקשר האיטלקי ממוצא ארגנטיני ישאר ביובה, לאחר שהמועדון סיכם עם ורונה על רכישת כרטיסו. זנוני הושאל לסמפדוריה. קאבנגי וד'אלסנדרו מתקרבים לדלה-אלפי

מאורו קאמורנזי, הקשר הימני בן ה-26 ששיחק השנה ביובנטוס, ישאר במועדון לאחר שמנהליו סגרו עם ורונה את פרטי רכישת כרטיסו. כזכור, בעונה שעברה החזיקו שתי הקבוצות בכרטיסו של האיטלקי ממוצא ארגנטיני ובעקבות העונה הטובה שעברה עליו, החליט מאמן האלופה, מרצ'לו ליפי להשאירו בכל מחיר.

קאמורנזי שהגיע מורונה בקיץ שעבר, שיחק בתחילת העונה במקומו של זמברוטה הפצוע וגרם להעברתו של האיטלקי הבינלאומי לאגף שמאל מרגע שחזר מהפציעה. בינתיים הוא גם הספיק לקבל אזרחות איטלקית ולשחק במדי ה'סקואדרה אזורי' פעמיים. יובה שילמה לורונה כ-4.5 מיליון יורו על התענוג ובדרך גם סיכמה על רכישת החצי שלה מכרטיסו של מקס ויירי (האח של), שיושאל ככל הנראה לעונה נוספת בורונה. עוד מיובה: כריסטיאן זנוני, המגן הימני בן ה-26 של הקבוצה, הושאל לסמפדוריה והפך לשחקן החיזוק השישי שהעולה החדשה מצרפת לשורותיה לקראת העונה הקרובה.

נציגים של יובנטוס נמצאים כרגע בארגנטינה, על מנת לסכם את עיסקת העברתו של פרננדו קאבנגי לדלה-אלפי בעונה הבאה. יובה התעניינה בקאבנגי כבר בקיץ שעבר ונראה כי במידה והחלוץ המוכשר של ריבר יגיע לאיטליה העונה, הוא יושאל מיידית לפרוג'יה, שהרי ליובה כבר 5 חלוצים מוכשרים בדמותם של די ואיו, דל פיירו, טרזגה, זלאייטה ומיקולי. במסגרת הדיבורים גם עלה שמו של אנדרס ד'אלסנדרו, קשר עם יכולת לשחק במרכז ובצד שמאל, אך בינתיים מחכים בארגנטינה לסיום עונת הקלאוסורה בעוד כשבועיים. בכל מקרה נראה כי החלוץ הצ'יליאני מרסלו סאלאס, יעשה את דרכו בחזרה לריבר במסגרת כל עיסקה שתירקם בין שני המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully