וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם במשאל מעריב: ברוך דגו שחקן העונה

30.5.2003 / 15:39

92 (מתוך 243) שחקני ליגת העל בחרו בקשר מכבי ת"א כשחקן הטוב העונה. בידיעות הוא קיבל 61 קולות (מתוך 163 נשאלים). דגו: אחת הפסגות בקריירה שלי

ברוך דגו נבחר השבוע במשאל שחקני ליגת העל כשחקן העונה גם בידיעות אחרונות וגם במעריב. לפי בחירת מעריב: דגו קיבל 92 קולות (מתוך 243 שחקנים) ואילו לפי ידיעות אחרונות דגו קיבל 61קולות (מתוך 163 נשאלים).

במעריב דורג במקום השני מיכאל זנדברג עם 30 קולות ואחריו אבי נמני עם 27 קולות, לפי ידיעות אחרונות: אבי נמני מדורג שני עם 24 קולות ושלושה שחקנים סיימו במקום השלישי עם 17 קולות: מיכאל זנדברג, ג'ובאני רוסו ויוסי אבוקסיס.

דגו אמר למעריב: הבחירה שלי לכדורגלן העונה על ידי עיתון מעריב ומרבית שחקני ליגת העל היא אחת הפסגות בקריירה שלי, התואר הזה הוענק לי לא מעט בזכות המאמן, ניר קלינגר, שהפך אותי העונה לאחד הברגים החשובים ביותר של הקבוצה, האמין בי, סמך עלי ונתן לי את כל הביטחון לעשות מה שאני יודע הכי טוב שאפשר. האהבה שקיבלתי ממכבי ת"א אחרי הפציעה מההנהלה, מהצוות המקצועי, הרפואי, השחקנים ובעיקר מהאוהדים, גרמה לי להחליט באופן סופי, ממש רק השבוע, שבעונה הבאה אני אממש את החוזה שיש לי ואשאר במכבי ת"א, למרות הצעות מספרד להגיע כבר הקיץ ולחתום". על אבי נמני, אמר דגו: "כשהייתי צעיר, עוד לפני שהגעתי למכבי ת"א, הייתי יכול רק לחלום להיות עימו באותו הרכב נבחר. רק שחקן ברמה של אבי נמני יכול היה לחזור מישיבה ממושכת על הספסל ולתת את מה שהוא נתן. אני מאוד מקווה שבשבת נביא את האליפות שכל כך מגיעה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully