וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: חולון השלימה דאבל

27.5.2003 / 19:08

אחרי הארכה ודרמה לא קטנה, השלימה מכבי חולון ניצחון 2:3 על פני מכבי חיפה בגמר גביע המדינה לנשים וסגרה עונה גדולה של דאבל. חיפה אולי לא תתקיים בשנה הבאה

מאז הוקמה הליגה לנשים, מכבי חיפה היתה אחת מעמודי התווך שלה. לראייה, אלא שהערב אולי ראינו את אקורד הסיום של הירוקים מהכרמל. היורשת היא מכבי חולון, שזכתה כבר באליפות והשלימה הערב דאבל מתוק, אחרי ניצחון 2:3 בהארכה. מכבי חיפה, דרך אגב, עלתה לגמר בחמש השנים האחרונות וזכתה בגביע שלוש פעמים.

סילבי ז'אן, הכוכבת הגדולה של כדורגל הנשים בישראל, היתה הראשונה להעלות את חולון ליתרון, עם שער בדקה ה-28. אושרת עיני הצעירה, הכפילה את היתרון בדקה ה-55, אלא שחיפה לא ויתרה וחזרה למשחק כמעט מיד, עם שער מצמק מבעיטה חופשית של סיוון פחימה הבינלאומית. מאז החל לחץ על שערה של חולון, עד שאינה פרלין הישוותה 4 דקות מהסיום ושלחה את שתי הקבוצות להארכה. אור ארז של חולון, נגחה את שער הניצחון בדקה ה-116 מבישול של ז'אן והקפיצה את הבנות של חולון לביקור בתא הכבוד של גברי לוי.

המשחק היום עלול להיות האחרון של שחקניות מכבי חיפה. ראשי המועדון מתכננים לסגור את קבוצת הנשים. בשנתיים האחרונות נסגרו מועדוני הכדורגל לנשים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב ונראה כי ראשי חיפה יסרבו לממן את קבוצת הנשים שנה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully