וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גדולה כמו בית"ר

12.5.2003 / 22:30

ועל כך יסכימו אפק, בלילי ולוז שכבשו היום רביעיה לרשת בית"ר, יותר ממה שהקבוצה כבשה בכל החודש האחרון.זה נגמר 1:4 והפועל במקום השני כאשר לשלוש הראשונות 60 נק'

הפועל תל אביב התפוצצה הערב בבלומפילד והוציאה את כל העצבים על האומללים מירושלים. בית"ר פשוט לא הגיעה הערב לבלומפילד, הפועל ת"א הייתה ניצחון בהפרש של שישה שערים אך הסתפקה רק בשלוש הפרש.

קשטן ביצע כצפוי ארבעה שינויים בהרכב מזה שהפסיד בפ"ת בשבוע שעבר. קלימי סבן, במקום רמי חליס. בקישור פתחו שי אבוטבול ובן לוז. בהתקפה פיני בלילי וסרגיי קלצ'נקו.

בבית"ר הבטיח קורנפיין שהשחקנים לא ישבתו, אבל כרגע זה נראה שהם הצטרפו לחברים של עמיר פרץ.

כ-14 אלף צופים הגיעו לבלומפילד וראו את הפועל ת"א פותחת עם לחץ על שחקני בית"ר, אבל דווקא האורחים הגיעו למצב הראשון בדקה השביעית כשקוביקה הגביה מצוין מימין, אך שחקני בית"ר לא הצליחו לנגוח את הכדור פנימה.


14 דקות מהפתיחה הלחץ הניב פרי. לוז השלים מסירה כפולה עם יוסי אבוקסיס, הגביה משמאל לצד השני של הרחבה ועמרי אפק נגח לפינה הקרובה של איציק קורנפיין, שהדף חלש פנימה.

עשר דקות להפסקה שוב נותן קורנפיין את המשחק להפועל.
יציאה גרועה שלו נותנת את הכדור לקלשנצ'קו שבועט חזק לאמצע ומשם באדישות אופיינית דוחק שוב פעם עומרי אפק.

המסמר של הערב עד עתה הגיע בתוספת הזמן של המחצית. אבוקסיס, המצטיין בהפועל הקפיץ קטנה לבן לוז שלא התבלבל והפציץ מחמש מטר אלכסונית.

מחצית שניה

שער של פיני בלילי, פתח את המחצית השניה בדקה ה-55. כדור עומק מצא את בלילי מול קורנפיין, החלוץ עבר את השוער וגלגל פנימה. שתי דקות לאחר מכן, בלילי מצא עצמו שוב מול קורנפיין, אך נכשל והחמיץ.

אזולאי ניסה לשנות וביצע שני חילופים בבית"ר: אלברטמן וברוכיאן החליפו את דרעי ואוליאנוב , אבל זה לא עזר ומיד הגיעה עוד הזדמנות גדולה להפועל: אפק בעט ממרחק וקורנפיין הדף, קלשנקו ביצע עבירה על קורנפיין במאבק על הכדור החוזר. בדקה ה- 71 סוף סוף הזדמנות גם לבית"ר: קוביקה עבר את מגיני הפועל וניצב מול אלימלך, אבל ניסיונו להבקיע נכשל בגלל בעיטה חלשה לידיו של אלימלך.

גם קשטן ביצע חילוף, בן לוז יצא וטועמה נכנס, ומיד התקפה מתפרצת של הפועל הלכה לאיבוד: אנטבי הגביה, קלשנקו ואפק הפריעו האחד לשני והחמיצו הזדמנות טובה .

בדקה ה-85: ברוכיאן ניצל את העייפות של הגנת הפועל ת"א, וכבש מ-11 מטרים בבעיטה חדה ושטוחה. להפועל ת"א נדפק הפרש השערים.

תגובות

דרור קשטן, מאמן הפועל ת"א: "בינתיים אנחנו לא סופגים הרבה וחבל על השער שספגנו. המאבק פתוח, שלושת הקבוצות מתמודדות על האליפות, והמאבק יהיה כזה צמוד עד הסוף".

כובש שני השערים הראשונים של הפועל, עומרי אפק: "אני מקווה שלא נעצור אחרי היום. אני שמח שנפל בחלקי להבקיע שני שערים, באותה מידה הייתי שמח אם ארבעה אחרים היו מבקיעים והיינו מנצחים". נתנו ברוב המשחק הצגה אני שמח שהקהל נהנה מאיתנו בתקופה לא כ"כ טובה שלנו. אנחנו ממשיכים הלאה".

יוסי אבוקסיס, השחקן המצטיין במשחק: "זו הייתה הפועל ת"א אבל לא של השבועיים האחרונים. כשאנחנו משוחררים אנחנו משוחררים אנחנו משחקים טוב, חזרנו למירוץ אנחנו מקום שני, ובזמן הכי טוב. אחרי שביישנו את עצמנו, את כולנו, את המועדון והאוהדים. בקושי ישנתי בשלושת השבועות האחרונים ואני שמח שנתנו משחק גדול, מחצית שנייה ענקית. בחצי השני קצת התעייפנו אבל זה טבעי."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully