וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאלירן עובד יאמן, הוא יוכל לעשות חילוף בדקה ה-20"

25.6.2026 / 21:00

קובי רפואה התייחס לראשונה לקטע הוויראלי בו הבעלים של בני יהודה נזף בו במחצית: "יכולתי לריב איתו או להגיד לו 'עוף החוצה', אבל זה צולם והיה יוצא רע לכולם. אם הייתי הולך במחצית, היו אומרים שנטשתי". האזינו לריאיון בתוכנית הספורט של 103fm

מאור בורג מתוך הפרק השלישי של הסדרה "מלכת השכונה"/כאן11

קובי רפואה, שמונה השבוע למנהל המקצועי של בני אילת בליגה ב', התראיין הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של 103fm וסיפר על הבחירה: "מבחינתי זה לא ליגה ב'. אחרי שישבתי עם הבעלים וראיתי את החזון והפוטנציאל, אנחנו ננסה לבנות קבוצה שתהיה בקדמת הכדורגל הישראלי. המטרה היא ברורה - לעלות ליגה בשנה הראשונה, אין תירוצים. כרגע בזה אני מתעסק ורק אחרי זה נמשיך הלאה, לא צריך להכיר את הליגה הזאת".

על הירידה מליגת העל והלאומית לליגה הרביעית: "זה רק האתגר, מבחינתי זה אתגר אדיר. לאמן קבוצה בליגה הלאומית ללא שום שאיפות לא מעניין אותי, מבחינתי לבוא לאתגר כזה שהאחריות היא ענקית ויש כאן הרבה מה לעשות, זה משהו שהוא חדש לי, מגרה אותי ובטח ובטח עם האנשים שאני נמצא איתם. זה נוף אחר מהכדורגל שאנחנו מכירים, אנשים שבאים לעשות רק טוב לכדורגל בעיר, משקיעים מהכסף שלהם ורוצים רק טוב. התקציב יהיה הרבה יותר גדול מכל התקציבים בליגה א'".

על הפיתוי הכספי לעבור: "בליגת העל הרווחתי הרבה יותר. יש פיתוי כספי, אך האתגר הוא אדיר. לגור באילת? עבדתי בקרית שמונה. אם אני אחשוב שאני צריך להיות 30 יום רצוף באילת, אני אשאר. ברגע שלקחתי את האתגר, אני לא אבוא פעמיים בשבוע ואנהל את המועדון מהבית. לקחתי אחריות ואני מחויב לפרויקט הזה. אין לי סעיף למקרה שאקבל הצעה מליגת העל".

האזינו לריאיון

ועם כל הכבוד לבני אילת, רפואה חזר לכותרות לאחרונה בשל סדרת הדוקו של כאן 11, "מלכת השכונה" - סדרה שליוותה את בני יהודה בליגה הלאומית כשרפואה מאמן אותה. הקטע הכי ויראלי מהסדרה היה במהלך מחצית המשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, כשבני יהודה פיגרה 4:0 והבעלים אלירן עובד זעם על רפואה עם התבטאויות כמו: "זאת הקבוצה הכי לא מאומנת שראיתי בחיים שלי? דקה 20 בפיגור 0:4 אתה לא עושה חילוף?", "מה קרה, קיבלת בלאק אאוט? אני מנהל את המשחק, אני לא אתן לך לבזות את המועדון הזה". הוא גם החליט באופן עצמאי על חילופים.

רפואה דיבר על כך לראשונה היום ואמר: "התחושה שלי רעה מאוד מהקטע הזה. העבירו עליי הרבה ביקורות על האירוע, אני אגיב בזמן שלי על מה שקרה. מבחינתי ברור שזה עשה לי רע וגם עשה לי נזק מקצועי. שאלו למה לא הלכתי הביתה במחצית או למה לא יצאתי עליו במחצית. אם הייתי הולך, מה היו אומרים? שנטשתי את השחקנים, שאני חסר אחריות. יש לי כאן שחקנים ואני אחראי עליהם.

"אתם יודעים כמה סיטואציות כאלה יש בכדורגל? זה שהוא נכנס כבעלים, אני לא יכול לעצור את זה באותו רגע. אני יכול רק לריב איתו ולהגיד לו עוף החוצה, אבל ברגע שזה צולם זה לא נראה טוב לכל הצדדים. עבדתי עם כל האנשים הכי חזקים בכדורגל וזו פעם ראשונה שזה קרה. אני פגוע מזה, נפגעתי ונגרם לי נזק, ואני לא בורח מזה. אני מספיק אמיתי להגיד שנפגעתי מזה מקצועית, וברמה האישית ואני פגוע מזה".

בכוח לשלם יותר?

עוברים עכשיו לוואלה מובייל ונהנים מ-3 מנויים ב- 75 שקלים

לכתבה המלאה

"נפגעתי ונגרם לי נזק". קובי רפואה/אודי ציטיאט

ולשאלה הגדולה, מדוע לא עשה חילוף בדקה ה-20, הוא ענה: "כשאלירן עובד יהיה מאמן, שהוא יעשה חילוף דקה 20. למה מה, הייתי בפיגור של 15:0? ברק בכר בפיגור 4:0 אתם שואלים למה הוא לא עושה חילוף? זה שיקול של מאמן באותו רגע. אתה לא יכול לקבוע לי אם לעשות חילוף ומה הדבר הנכון לקבוצה. מי אמר שזה לא יעשה רע יותר? זה שיקול של מאמן - לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. לא שמעו אותי עד היום בנושא כי החלטתי שאני שומר על שתיקה".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully