וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי טבריה במסר מרגיע לשחקניו: "אף אחד לא אשם. פעלנו כחוק"

25.6.2026 / 13:42

אריה קלמנזון שלח הודעת חיזוק בצל פרשת העירויים והבהיר: "המועדון עומד מאחוריכם ב-100%. יש לנו מסמכים והוכחות. המקום שלנו בליגת העל בטוח לחלוטין"

תקציר: סקוטלנד - ברזיל 3:0/כאן11

בעלי עירוני טבריה, אריה קלמנזון, שלח לשחקני הקבוצה הודעת חיזוק בעקבות פרשת העירויים והחששות בנוגע לעתיד המועדון בליגת העל.

קלמנזון כתב: "עוברים על כולנו כמה ימים לא פשוטים, מלאים ברעש תקשורתי מנופח ובסיפורים שאין להם שום קשר למציאות. הנהלת המועדון שמרה על מרחק ולא דיברה איתכם על הנושא. זה נעשה מתוך אחריות וכדי להגן עליכם באופן מוחלט, ולמנוע מכל מיני גורמים אינטרסנטיים לרמוז על 'שיבוש חקירה".

"עכשיו, כשכל מי שהיה צריך תושאל, חשוב לי שכולכם תשמעו את זה מאיתנו בצורה הכי ברורה: המועדון עומד מאחוריכם ב-100%. אנחנו יודעים בדיוק מה היה, אנחנו יודעים שלא נעשה שום דבר אסור, ויש לנו את כל המסמכים וההוכחות הרפואיות והמשפטיות כדי להוכיח שפעלנו כחוק".

"אף אחד לא אשם פה בכלום". בעלי עירוני טבריה/אודי ציטיאט

קלמנזון המשיך: "אף אחד לא אשם פה בכלום ואף אחד לא יישאר לבד. המועדון מגבה, מלווה ויילחם עבור כל שחקן ושחקן כאן עד שהבלון הזה יתפוצץ סופית".

"אנחנו מבקשים מכם: אל תקשיבו לרעשים ואל תתנו לאף אחד להרוס את מה שהרווחנו על הדשא. המקום שלנו בליגת העל בטוח לחלוטין"

"אנחנו ממשיכים קדימה, חזקים ומאוחדים מתמיד. אנחנו גאים בכם וסומכים עליכם בעיניים עצומות. טבריה חזקה מהכול, וביחד נעבור גם את הגל הזה ונראה לכולם מאיזה חומר אנחנו עשויים".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully