מכבי חיפה תפתח מחר (חמישי) את מחירת המנויים לעונת 2026/27 והיום פרסה לאוהדיה את המתווה. למרות שעברו עונה מאוד מאכזבת, הירוקים העלו את מחירי הכרטיסים בכ-2-5 אחוזים והיום הסבירו: "חשוב לנו לעדכן כי בשל עלייה משמעותית בהוצאות התפעול של משחקי הקבוצה באצטדיון סמי עופר, מחירי המנויים עודכנו באופן מינורי בטווח של 5%-2%".
האוהדים הוסיפו שכרטיס ללא עלות למשחק הדרבי בגביע הטוטו יינתן למחדשי המנויים חלופה למשחק מול עירוני קרית שמונה בעונה שעברה, שנערך ללא קהל עקב מגבלות פיקוד העורף.
מכבי חיפה התחילה את אימוניה לקראת העונה הבאה אתמול, וביום שלישי הבא תמריא למחנה אימונים בהונגריה - בו יתקיימו שני משחקי הכנה.
למרות העונה הקשה, מכבי חיפה העלתה את מחירי המנויים
24.6.2026 / 13:26
