וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שחקני עירוני טבריה לקחו תוספי תזונה שהכילו חומרים אסורים?

עודכן לאחרונה: 24.6.2026 / 7:07

נחקרים בפרשה החמורה סיפרו על מחלוקת שהיתה במועדון סביב תוספי תזונה, האם זאת הסיבה שניתנו עירויים? כתב האישום: תוך מספר שבועות

תקציר ליגת העל: הפועל ירושלים - עירוני טבריה 2:0/ספורט1

הסוכנות למניעת סמים בספורט, שחוקרת את פרשת עירוני טבריה והעירויים, עורכת פעולות חקירה מתקדמות וצפויה להעמיד כתב אישום כנגד הקבוצה בשבועות הקרובים.

אם במרכז האירוע עומדת כמות המ"ל של המלחים שסופקו לשחקני הקבוצה בעירוי (מותר עד 100 מ"ל), מתברר כי נבדקים דברים חמורים יותר.

ממידעים שהגיעו במהלך החקירה, נבדק החשד כי ניתנו לחלק מהשחקנים תוספי מזון שהכילו חומרים אסורים ובעקבות זאת ניתנה כמות גדולה של עירוי על מנת לטשטש את החומרים, כל זאת למקרה ושחקנים יידרשו להיבדק לאחר המשחק.

כרגע הכל בגדר חשד ובדיקה אך לפחות שני נחקרים שהיו חלק מהמועדון בעונה שעברה הזכירו תוספי תזונה ואי הסכמה לגביהם ולכן הנושא נחקר לעומק.

היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ואולי תזכו בחבילה זוגית לרבע גמר המונדיאל

שחקני עירוני טבריה/מאור אלקסלסי

בטבריה עומדים על גרסתם כי לא נעשה שום דבר שאינו חוקי כאשר במקביל מ.ס. אשדוד שביצעה חקירה משלה והציגה עדויות להתאחדות, מצפה כי בעקבות האירוע היא תהיה זאת שתשחק בליגת העל על חשבון טבריה.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully