מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) כי בשל הפציעה המתמשכת בברך שמאל של הבלם אלעד אמיר, הוחלט לשלוח אותו בשבועות הקרובים לבדיקה אצל רופא מומחה בלונדון, כדי לקבוע את המשך הטיפול. ההחלטה התקבלה בשיתוף השחקן, הצוות הרפואי, הצוות המקצועי והמנהל הספורטיבי, במטרה להימנע מפציעה חוזרת בברך.
לאחר הבדיקות בלונדון יוחלט אם אמיר יזדקק לניתוח או שיוכל להמשיך בטיפול שמרני. במכבי חיפה מקווים כי לא מדובר בפציעה שתגרור היעדרות ארוכה, אך במועדון קיים חשש מתרחיש כזה.
כזכור, אמיר נפצע לקראת סיום העונה שעברה במשחק מול הפועל באר שבע, והוחלף כבר במחצית הראשונה. בדיקת MRI שעבר אז גילתה כי הוא סובל ממתיחה ברצועות הברך, ובחיפה החליטו שלא לקחת סיכון ולא להחזירו לשחק עד לסיום העונה.
הזהירות סביב מצבו נובעת גם מהרקע הרפואי של הבלם הצעיר, שחזר רק זמן קצר קודם לכן מפציעה לא פשוטה שכללה קרע חלקי ברצועה הצולבת האחורית ושבר דחיסה. כעת בחיפה מנסים לוודא שהטיפול שייבחר יהיה כזה שימנע חזרה של הפציעה ויאפשר לו להתאושש באופן מלא.
