הפועל ירושלים הודיעה היום (ראשון) רשמית כי את משחקי גביע הטוטו ואת פתיחת העונה בליגת העל היא תקיים באצטדיון העירוני החדש ברחובות.
למעשה, הפועל ירושלים תהיה זו שתחנוך את האצטדיון, שעדיין לא מוכן באופן סופי. בימים אלה נמשכות העבודות במקום על מנת להכשירו לקראת פתיחת העונה, כשבמחזור הראשון בליגת העל תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב.
באצטדיון ישנם 2,900 מקומות, מספר שאמור להספיק למשחקים הספציפיים שבהם תארח הקבוצה בתחילת העונה. אגב, גם הפועל רמת גן תשחק באצטדיון זה בעונה הקרובה.
היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ואולי תזכו בחבילה זוגית לרבע גמר המונדיאל
