וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מברכת את הבאים והיוצאים בשעריה

3.5.2003 / 21:18

מכבי נתניה עשתה את זה גם למכבי ת"א והשלימה מסע הרואי מול שלוש הטוענות לכתר. גיא צרפתי התחיל את החגיגה, כפיר צוקול חתם אותה ו- 0:2 של מכבי נתניה על מכבי ת"א שתאבד את המקום הראשון אם הפועל תנצח מחר את מכבי פ"ת

ביציאה מנתניה, ממש מעל לגשר הולכי הרגל המוביל לקניון השרון, רשומות המלים הבאות: "נתניה מברכת את היוצאים והבאים בשעריה". אוהדי ושחקני מכבי תל אביב, שעשו הערב את הדרך חזרה לעירם, ראו בוודאי את השלט הענק וקיבלו תחושה דומה לזו שליוותה אותם בביקורם הקודם בקופסא - אותו מגרש ממנו לא יצאה עדיין קבוצה אחת עם ניצחון.

ניר קלינגר שוב בחר שלא להרכיב את קפטן שלו, אבי נמני, שגם כעת לאחר שברוך דגו נפצע וסיים את העונה, המשיך לחמם את הספסל (במכבי אומרים שהוא עדיין לא כשיר ל-90 דקות של משחק ובדקות שכן שיחק, לא ממש הבריק). שחקן נוסף שמכיר היטב את הספסל של מכבי, הוא גיא צרפתי, שחימם כבר בדקה השביעית מקום אחר, את הרשת של שטראובר וקבע 0:1 למכבי נתניה. על המהלך חתומים יותר מאחד. מבצע קבוצתי יפה של נתניה, שהחל אצל אלפסי בחטיפת כדור, זה מסר לעברו של אוזן שמצא בכדור עומק את אדו. אדו מצא את גיא צרפתי שבקלילות הכניע את שטראובר בבעיטה מהירה בנגיעה.

מכבי ת"א המשיכה ביכולת רעה, כאשר נתניה מצידה איימה פעמיים על השער של שטראובר - פעמיים היה זה אדו שלא מצא את השער. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ספק התנגש, ספק פגע בכוונה ללא כדור, פרוחננקובס בשחקן נתניה וקיבל את הכרטיס האדום. במחצית 0:1 לנתניה העדיפה בהרבה.

ניר קלינגר פתח את המחצית השניה עם שינוי מערך מתבקש לאחר שפרוחננקובס הותיר אותו בעשרה שחקנים. אבי סטרול נכנס במקומו של ראובן עובד וג'ון פנסטיל לעמדת החלוץ. בדקה ה-54 הכניס קלינגר גם את רודריגו גולדברג במקומו של תורג'מן ולשיא המאמץ הגיע קלינגר בדקה ה-61 כשהכניס את אבי נמני למגרש. אולם כל הנסיונות של קלינגר, עדיין לא גרמו למכבי ת"א להתאמץ ולטרוף את המגרש.

בדקה ה-67 היה זה מהלך פשוט בצורה מפליאה של נתניה שתפס את הגנת ת"א עם המכנסיים למטה במלוא מובן המילה. אילן בוארון פרץ באגף שמאל והגביה כדור תמים לתוך הרחבה של ת"א. בהגנה עמדו והביטו על הכדור, לא פחות מארבעה שחקני הגנה של ת"א ולירן שטראובר אחד נטוע במקומו על קו השער. מי שניצל את עמידת ההשתאות הזו, הוא כפיר צוקול הצעיר שנגח לו באין מפריע כאמור לשער של שטראובר וקבע את תוצאת המשחק 0:2 למכבי נתניה. לפחות לשטראובר ולהגנה של ת"א, הייתה הזווית הכי טובה לשער של צוקול, רק חבל שהם גם לא החזיקו מצלמה.

בדקה ה-75 הוחלף גיא צרפתי הפצוע וקיבל את התשואות הראויות מהקהל המקומי, לאחר שבוע קשה שעבר ליד מיטת אביו בבית החולים. ארבע דקות לאחר מכן הדביק לוברסקי טיל לעמוד השער של שטראובר ששוב עמד והסתכל, למזלו הפעם הכדור לא נכנס.

עד לסיום לא הצליחה מכבי ת"א לבעוט אפילו פעם אחת למסגרת של גיא סלומון ונתניה, עם משחק חכם ונאה לעין, סגרה עוד משחק עם רשת נקיה. גילי לנדאו ושחקניו, גם המשיכו במסע קטילת הגדולות שלהם וסיימו עם ניצחונות על כל מי שהיתה ראשונה ערב המחזור (תחילה היתה זו מכבי חיפה, אח"כ זו היתה הפועל ת"א ועכשיו היו אלו הצהובים מת"א). מכבי ת"א נשארת ראשונה עד מחר, כאשר היריבה העירונית באדום יכולה, אם תנצח את מכבי פ"ת, להעפיל למקום הראשון, נקודה לפני הצהובים והירוקים מחיפה.

הרכב מכבי ת"א: שטראובר, פנסטיל, ברומר, בן חיים, אבו סיאם, בנין, רייס, ביטון, עובד, תורג'מן, פרוחננקובס.

הרכב מכבי נתניה: סלומון, אוזן, שלח, בן מוחה, בוארון, גזל, אלפסי, צוקול, צרפתי, לוברסקי, אדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully