וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב סנדלר התפטר מתפקידו

רמי היפש

28.4.2003 / 22:25

ראש מינהלת הספורט ההישגי התפטר הערב מתפקידו בצעד צפוי. הוועד האולימפי הודיע לפני מספר שבועות שאינו רואה צורך במינהלת. "ניסיתי לפעול לעומק", אמר סנדלר

יעקב סנדלר, יו"ר מינהלת היחידה לספורט הישגי, הודיע הלילה על התפטרות מתפקידו. סנדלר, בעבר שחקן כדוריד בהפועל רחובות וראש עיריית רחובות, היה מינוי של שר הספורט הקודם מתן וילנאי.

מאז שנכנס לתפקידו לפני שנתיים, היו חיכוכים בינו לבין הוועד האולימפי הישראלי והעומד בראשו צבי ורשביאק. בוועד האולימפי לא אהבו את הנסיונות של סנדלר לטפח מדיניות עצמאית במינהלת המורכבת בחלקה מאנשי מינהל הספורט ובחלקה מאנשי הוועד האולימפי.

בשבוע שעבר הודיע ורשביאק שאינו מעוניין בשיתוף מינהל הספורט במינהלת היחידה לספורט הישגי. בעקבות הפרסומים החליט סנדלר לעזוב. "כתבתי לשרת החינוך והספורט לימור לבנת מכתב התפטרות. ניסיתי לפעול לעומק ולדאוג לא רק לאלופים, אלא גם לנסיונות לטפח אותם, אבל לא רצו בכך", הסביר אתמול סנדלר.

יועצת התקשורת של השרה לבנת, איילה בר, הודיעה שלבנת לא קיבלה עדיין את המכתב ושהיא לא מעוניינת בשינויים מהותיים: "השרה הורתה ליו"ר מינהל הספורט ד"ר שוקי דקל לקבוע פגישה עם יו"ר הוועד האולימפי ויו"ר המינהל, כדי לנסות ולפתור את הבעיות. השרה לא תתן יד לפגוע בהכנות לקראת האולימפיאדה באתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully