וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעליבות המדינה

20.4.2003 / 22:42

הפועל ת"א ניצחה את ב"ש 0:1, משער של לוז לאחר השמטה של רחמים, אבל הציגה כדורגל משמים בלשון המעטה. לופא קדוש הודיע כי לא ימשיך בב"ש

החדשה העיקרית לפני תחילת המשחק בין הפועל ת"א להפועל ב"ש, היתה הודעתו החד-משמעית של לופא קדוש, מאמן ב"ש, כי לא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

קדוש העלה את באר שבע מהליגה הלאומית והחזיר אותה למעמד של כבוד בכדורגל הישראלי, עם כדורגל חיובי ומשוחרר, ניצחונות על הגדולות ומקום בשולי הצמרת העונה, אבל זה לא הספיק ליו"ר הקבוצה אלי זינו, שלא הפסיק לתקוף את המאמן בתקשורת ולפזול למאמנים אחרים בשוק - בעיקר אלי גוטמן וגילי לנדאו.

"מחול השדים שמתנהל במשך קצת יותר מחודשיים פוגע בקבוצה. החלטתי לעשות שקט ואני חושב שעשיתי דבר טוב", אמר לופא.

במשחק עצמו כבשה הפועל תל אביב כבר בדקה השניה, מרגלי בן לוז לאחר טעות של שוער באר שבע אסי רחמים, וניצלה את שארית המשחק לניסוי מדעי בהרדמת הצופים.

האדומים (ששיחקו הערב בלבן) חזרו אמנם לראשות הטבלה, אבל הציגו כדורגל משמים ומכוער, שהגיע לשיאו ברבע השעה האחרונה, בחמש עשרה הדקות האחרונות התנהגו חניכיו של קשטן לא כמו טוענת לכתר, אלא כמו קבוצת תחתית מבוהלת שבמקרה גנבה נקודות אצל יריבה עדיפה. הם החזיקו את הכדור על יד דגל הקרן, קשרו שרוכים ועשו הכל מלבד לנסות, או להעמיד פנים כמנסים, לחפש את שער היריבה.

גם היריבה לא היתה מי יודע מה, אבל היא לפחות השתדלה. במיוחד בלט הקשר רמי אליהו, שלא הפסיק לדחוף את חבריו קדימה ולנסות ליצור מצבי הבקעה. אבל הדבר היחיד שהקשטנים יכולים להתגאות בו הוא יכולת הגנתית, כך שמהניסיונות הללו לא יצא דבר.

מחצית ראשונה

הפועל באר שבע עלתה בהרכב הבא: רחמים, תדסה, אליהו, מדונוביץ, סגרון, אלימלך, בונפלד, אבוטבול, יפרח, חיים יז'רסקי

אלימלך, חליס, אנטבי, הילל, חלפון, אבוקסיס, הולמאי, לוז, טועמה, בלילי, אפק

בדקה השניה התקפה של הפועל. הגבהה של אפק לרחבה, חלפון הכין בנגיחה והולמאי בעט מהאוויר למשקוף. רחמים התרשל בתפיסת הכדור ובן לוז מיהר לדחוק רגל ולקבוע 0:1 לאדומים מתל אביב.

בדקה ה-10 אלעד בונפלד מסובב מ-16 מטר כדור שחומק ליד הקורה של אלימלך.

עד תום המחצית לא נרשמו הזדמנויות מיוחדות ליד שני השערים, והתוצאה לא השתנתה.

במהלך המחצית דווח בערוץ 10 כי הקוון שי אוסידון לא ידע לומר אם השער של הפועל תל אביב אושר לאחר הנגיחה של הולמאי (שלא חצתה את הקו) או לאחר הדחיקה של בן לוז. גם השופט אסף קינן סירב בתחילה לומר, ורק לאחר שהשופטים התייעצו עם חברים לגבי מה ראו בטלוויזיה, אמר קינן כי אישר את השער רק לאחר הדחיקה.

מחצית שניה

במשך כל המחצית השניה לא נרשם אפילו אירוע אחד ששווה להגביר בשבילו את בלאי המקלדת. במשך רבע השעה האחרונה שיחקה הפועל בצורה עלובה, עם הרחקות ובזבוזי זמן המתאימים לקבוצת תחתית שבמקרה גנבה ניצחון. אבל האדומים של קשטן חזרו למקום הראשון, בדרך לעליבות המדינה.

שביט אלימלך אמר בסיום לערוץ 10: "באנו לתת מלחמה. כשאתה מוביל 0:1 באופן טבעי אתה חוזר אחורה. אני שמח שבחצי הראשון הצלחנו לתסכל את ב"ש ואני הכי שמח שאנחנו במקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully