וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אלופת מלאבס

7.4.2003 / 22:26

מכבי שלטה במחצית הראשונה וירדה ביתרון 1:2. בתחילת השניה היא איבדה את עמר באדום והסתגרה. הפועל לחצה, אבל לשווא. מתפרצת אחת הספיקה לרפואה לעשות 1:3 ולסגור עניין

הסתיים הדרבי הפתח תקוואי השלישי והאחרון לעונה זו, בסיומו הבהירה מכבי לוזון את שליטתה בעיר לאחר ניצחון משכנע 1:3.

מכבי שיחקה כמעט כל המחצית השנייה בעשרה שחקנים, ולמרות זאת סיימה גם את המחצית הזו ביתרון של שער אחד.

המשחק נערך בצל עוד פרשה של כתובות נאצה נגד משפחת לוזון, שהיא הבעלים של מכבי פ"ת. והיה כרגיל חם ביציעים, שם הובערו כיסאות ואוהד אחד נפצע בנפילה.

בדקה ה-21 עלה קובי רפואה לנגיחה. רפי כהן הצליח להדוף, אבל קובי גנון עט על הכדור החוזר וגילגל פנימה - 0:1.

ארבע דקות לאחר מכן הכניס גל אלברמן כדור חכם לליאור אסולין, שמול השוער לא נכשל, הכפיל את היתרון ושלח את מאמנו לאטרף על הקווים.

דקותיים בלבד לאחר מכן הסיט יוסי שבחון באמנות כדור לתוך הרחבה, שלומי אדרי השתלט ומול אוהד כהן גילגל פנימה. 1:2 ויש משחק.

מחצית שניה

בדקה ה-47 נגח קובי רפואה כדור לעבר שער הפועל. המגן אבי יחיאל הדף את הכדור בחזה וביד. רפואה הזדעק, אבל השופט איתן תבריזי הורה להמשיך. כעבור שתי דקות ביצע איסמעיל עמר ממכבי עבירה קשה על עבד רבאח מהפועל. היות שהיה לו כבר צהוב, לא נותרה לתבריזי ברירה אלא לשלוף לעמר כרטיס אדום שהותיר את מכבי ב-10 שחקנים.

בדקה ה-75 כמעט הצליח חסניץ' להשוות בנגיחה אך כהן הדף בצורה מצוינת. בדקה ה-78 הציל אוהד כהן את מכבי כשהדף נפלא בעיטה אדירה של דוברובין ממרחק כ-20 מטר.

בדקה ה-84, בעיצומן של התקפות בלתי פוסקות מצד הפועל, נשלח קובי רפואה למתפרצת והופל ברחבה על ידי עבד רבאח. רפואה עצמו לקח את הבעיטה מהנקודה הללבנה, וכמו בחמש הפעמים הקודמות העונה לא נכשל בביצוע, החזיר למכבי את היתרון הכפול וסגר עניין.

יוסי רוזן, קשר הפועל: הכל תלוי בנו ובזמן האחרון אנחנו מראים שיודעים לשחק ומנצחים. היום קרה פנצ'ר אבל אני מבטיח שניתן הכל.

גיא לוזון, מאמן מכבי: זה אותם ילדים שבנוער אף אחד לא יכול היה עליהם, וככה גם פה. המטרה מקדשת את האמצעים, לא אכפת לי לקלב 11 צהובים ולנצח. למרות השופט ניצחנו. על היחידה שראיתם כאן אף אחד לא יכול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully