וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי אוחנה כבר בבית"ר?

6.4.2003 / 21:21

בית"ר רוצה אותו לעונה הבאה, אבל הוא לא יכול היה לעזור לה יותר אילו אימן שם היום. הקבוצה הנוכחית שלו התפרקה ונתנה למיועדת ניצחון קל 4:1

במשחק בין קבוצה שהיתה צריכה את הנקודות רק בשביל עוד טיפה ביטחון, לזו שהיתה חייבת אותן בצורה מאד מעשית ומוחשית, ניצחה הקבוצה הפחות לחוצה, בית"ר ירושלים, שנתנה הצגה והביסה את בני יהודה 1:4.

אלי אוחנה, שאמור לפתוח השבוע במו"מ לאימון בית"ר בעונה הבאה, שוב ראה את קבוצתו סופגת רביעייה בקלות בלתי נסבלת, הפעם למרבה המבוכה מול קבוצתו העתידית לכאורה. אם זה יימשך כך ייתכן מאד שהקדנציה השניה של אוחנה בשכונה תסתיים כמו הראשונה - בירידה לליגת המשנה. הקהל של בית"ר לא הפסיק לשיר לאוחנה מזמורי אהבה כל המשחק, וזה יפה ונוגע ללב, אבל ייתכן שכדאי לאוהדים הירושלמים לשאול את מעסיקיו הנוכחיים של אלילם אם העסקה באמת משתלמת. בני יהודה שוב הפגינה הפקרות הגנתית והדבר בוודאי אינו מוסיף לשבחו של אליל היציע המזרחי.

בית"ר, לעומת זאת, שיחקה בצורה משחררת ושחקניה נראו, לראשונה זה זמן רב, כמי שנהנים מהמשחק. בנוסף לארבעת השערים נרשם גם פנדל שהוחמץ ולפחות שני כדורים שנעצרו על ידי מסגרת השער.

מחצית ראשונה

רון שוורץ, אתר ספורט 5, מביא את סיפור המשחק:

בית"ר ירושלים חסרה את כפיר אדרי המוצהב, אולם עם הצמד צ'וקודי את קוביקה בחוד ועם איציק זוהר במצב רוח אנרגטי מאחור הקבוצה של חנן אזולאי נראתה לא רע בכלל.

בדקה העשירית הגביה מיקי עטיה את הכדור מאגף ימין לעברו של אנדז'י קוביקה, שלא היה יציב על שתי רגליו ונחת בנפילה מחוץ לשערו של איבגי. דקותיים לאחר מכן טיל של איציק זוהר מ-35 מ' חימם את הלחץ על שער של איבגי וסימן את העתיד לבוא.

עברו חמש דקות ואכן הגיע הרגע של בית"ר ושל צ'וקודי. החלוץ קיבל את הכדור ובעט בסיבוב שמזכיר חלוץ אחר שלא ממש הצליח בבית"ר, אלון מזרחי. בכל מקרה הכדור ברשת והיתרון 0:1 של בית"ר ירושלים בדקה ה-17.

האיום הראשון של בני יהודה הגיע כעבור ארבע דקות עם בעיטה מ-18 מ' של רוני גפני, שכבש את שער הניצחון במשחק בין הקבוצות בשכונת התקווה. אך הפעם קורנפיין היה במקום וקלט את הכדור של הצעיר מהשכונה בשתי ידיים.

עוד הזדמנות טובה של הצמד זוהר את קוביקה נרשמה בדקה ה-24, כשזוהר הכניס כדור עומק חכם ומדויק לעברו של החלוץ שלא כשל במלכודת הנבדל, אולם כשל בעצירת הכדור ואפשר לאיבגי לצאת לעבר הכדור ולחסום אותו.

בדקה ה-40 ארע רגע המחלוקת של המשחק. מיקי עטיה הכשיל את רוני גפני על סף הרחבה, ספק בפנים, ספק בחוץ, בכל מקרה הכשלה ושריקה של השופט דני קורן הייתה שם. פנדל שנוצל במלואו על ידי ולדימיר אנדונוב עם השוויון של בני יהודה ו-1:1 שקבע את תוצאת המחצית.

מחצית שניה

בית"ר פתחה בסערה עם הזדמנות של ז'אן טלסניקוב כבר בדקה הראשונה של המחצית, אך טלסניקוב שפרץ מאגף שמאל ובעט ברגל שמאל, שמאלה מהשער של איבגי.

ארבע דקות עברו ואפשר לומר שדני קורן סגר חשבון עם בית"ר ירושלים, אחרי הפנדל הבעייתי ששרק במחצית השניה. קורן שרק לפנדל לזכות הירושלמים אחרי שקוביקה נדחף מאחור בתוך הרחבה ללא כדור, תוך שניסה להגיע לכדור שהשמיט איבגי.

אולם קורן לא יכול גם לבעוט עבור בית"ר את הפנדלים, מי שכן בעט הוא איציק זוהר שהדביק טיל אדיר, כמו שהוא יודע, לקורה של איבגי. כמו מול אשדוד, גם כאן זוהר מחמיץ את הפנדל ואת ההזדמנות להחזיר את היתרון לבית"ר ירושלים. עדיין 1:1 בטדי.

אך היצר של בית"ר לא כבה ועם מהלך מבריק של הצמד אמסלם את קוביקה הגיע שער היתרון המיוחל. אמסלם פרץ באגף שמאל שלו והכניס כדור חכם חכם לעבור של קוביקה שבנגיעה אחת ברגל שמאל דחק את הכדור לרשת של איבגי ו-1:2 לבית"ר ירושלים בדקה ה-64.

בדקה ה-80 נעשה צדק, כאשר בית"ר ירושלים סיימה מתפרצת למופת בשער של: איציק זוהר. את הבישול לזוהר, שהגיע מאחור כטריילר, בישל קוביקה. זוהר לא התבלבל ובעט חזק ליד אותה קורה שלפני 16 דקות, פגע בה בפנדל. 1:3 לבית"ר ירושלים.

שלוש דקות לאחר מכן, בית"ר כבר הייתה משוחררת וכמוה איציק זוהר שהדביק עוד כדור חופשי למשקוף של איבגי. הפעם לא מ-11 מטרים, אלא מ-20 מטרים אלכסונית. בדקה ה-90 נכנס מאור מליקסון במקומו של צ'וקודי בעיקר בשביל לתת כבוד לניגרי, אולם מליקסון לא התמהמה ואחרי מספר שניות על כר הדשא, חתם את החגיגה של הירושלים בנגיחה לאחר קרן של איציק זוהר. 1:4 לבית"ר ירושלים וניצחון גדול גדול על בני יהודה ואלי אוחנה.

בני יהודה מסתבכת בתחתית, מרחק של ארבע נקודות בלבד מהפועל כפר סבא שמתחת לקו האדום. בית"ר מצידה כנראה בורחת מהתחתית ועם 33 נק' במקום השישי בטבלה.

הרכבים

בית"ר ירושלים: קורנפיין, אינדיו, חרמון, דרעי, אמסלם, טלקר, עטיה, טלסניקוב, זוהר, צ'וקודי, קוביקה

בני יהודה: איבגי, גפני, משען, בן שמעון, חלפון, אביחיל, ששון, פישונט, אנדונוב, וילנר, סביליה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אוחנה: אם לא ננצח בשבת אנחנו בדרך לליגה השניה

מאמן בית"ר ירושלים, חנן אזולאי לספורט 5+: "כל החיים שלי האמנתי שברגע שמצליחים לא יעזור לאף אחד כולם. הגענו ל-66% הצלחה ועם זה אי אפשר להתחרות. יש לבית"ר חומר למחשבה עכשיו וזה טוב עבורי".

מאמן בני יהודה, אלי אוחנה: "כמו שאמרתי, רצינו לנצח. היה משחק מוזר. הם נכנסו טוב למשחק, ההבדל היה בניצול של ההזדמנויות, כי להוציא את הפנדל שהם החמיצו, כל בעיטה שהם בעטו נכנסה לשער. אם לא ננצח בשבת אנחנו בדרך לליגה השניה". גם חזי שירזי, קפטן הקבוצה היה בדיעה כי המשחק מול ראשל"צ יקבע את הדרך אליה תפנה בני יהודה העונה: "אם לא ננצח את ראשון, אז כנראה שהמצב שלנו קשה באמת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully