וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז יש פה קבוצה ששווה אליפות

5.4.2003 / 22:19

מכל קבוצות הצמרת רק הצהובים מציגים כדורגל תוסס ומהנה. פרוחננקובס והייס דאגו ל-0:2 על הירוקים שיורדים למקום השלישי. בשבוע הבא דרבי, ניצחון שם וקלינגר יקרר שמפניות

קראו לזה משחק העונה מספר 2 מתוך 3 והוא אכן עמד בכל הציפיות. מכבי ת"א הוכיחה הערב מול האלופה שהיא בנויה השנה ללכת עד הסוף וניצחה 0:2 את מכבי חיפה בדרך למקום השני בטבלה והרבה יותר חשוב מבחינתה - בדרך למשחק העונה הבאמת גדול: הדברי התל אביבי בשבת הבאה בין הראשונה לשניה כשהפרש נקודה בלבד מפרידה בינהן.

ההרכב עימו פתחה מכבי ת"א: שטראובר, פיינסטיל, ברומר, בן חיים, סטרול, בנין, הייס, ביטון, דגו, גולדברג, פרוחננקובס.

הרכב עימו פתחה מכבי חיפה: אוואט, באדיר, חרזי, בנאדו, קייסי, ז'אנו, פראליה, רוסו, טל, זנדברג, קטן.

רון שוורץ, אתר ספורט 5, מרחיב על אירועי המשחק

מחצית ראשונה

כבר בפתיחת המשחק באיצטדיון ר"ג ראה ברוך דגו כוכבים ולא אלו לא היו הכוכבים של נבחרת צרפת. האירוע קרה בדקה השמינית כאשר הכדור נכנס לעברו של דגו שנמעך על ידי דודו אוואט שיצא חזק לכדור. אוואט הרחיק את הכדור רק עד גולדברג שבעט ישירות לעבר השער, אולם זריזות של השוער הלאומי שהספיק לחזור ולהדוף את הניסיון הראשון של הצהובים. דגו הורד לטיפול מחוץ לכר הדש, לפני שהתאושש וחזר.

בדקה ה-26 נרשמה ההזדמנות של המשחק עד כה, והיא נרשמה לצהובים שפתחו טוב יותר את המשחק. הכדור של ברונו הייס שבעט מ-25 מטרים הגיע לעברו של פרוחננקובס שבעט היטב משבעה מטרים אלכסונית, הכניע את אוואט, אך אריק בנאדו היה במקום הנכון ובעיקר בזמן הנכון בכדי להרחיק את הכדור מקו השער ולהציל את קבוצתו מפיגור מוקדם. ההזדמנות המשמעותית הראשונה של חיפה נרשמה בדקה ה-31, כאשר מיכאל זנדברג בעט כדור חזק מ-25 מטרים לעבר המסגרת של מכבי בה מצא את שטראובר, שעלה פצוע למשחק, מוכן.

בדקה ה-41 שוב נרשם עימות בין דודו אוואט לבין רודריגו גולדברג ושוב ידו של השוער על העליונה, כאשר הוא הודף בשתי ידיים כדור של הצ'ליאני מ-20 מטרים. סמוך לירידה למחצית עוד ניסה זנדברג את מזלו בפעם השניה במשחק, אולם ב-16 מטרים הוא מעט חזק ולא מדויק, מעל לשער, ולאחר מכן בתוספת הזמן, הזדמנות ענק של יניב קטן שמצא את שטראובר מוכן בשער. 0:0 בסיום המחצית הראשונה בר"ג.

מחצית שניה

המחצית השניה כמו הראשונה נפתחה עם הרבה אירועים אך ללא שערים. בדקה ה-49 ספק הכשלה בתוך הרחבה של אבישי ז'אנו על ברוך דגו, מגע כנראה היה שם, אך היות ודגו "שיחק" קצת יותר מידי טוב את הנפילה, מאיר לוי לא השתכנע ולא שרק את הפנדל שכנראה הגיע למכבי ת"א.

בדקה ה-55 נרשמה הזדמנות של גולדברג שקיבל כדור לראשו מאגף ימין, אולם הצ'ליאני שכבר לא יכבוש היום נגח חלש, ספק לשער, ספק מסירה, לא בטוח שהוא ידע מה הוא עושה. דקה לאחר מכן, מתפרצת של חיפה ושל יניב קטן נהדפה אצל אבי סטרול שחסם את מרחב המסירה והרחיק את הכדור לקרן מחוץ לטווח הסכנה. שני המאמנים, ערכו חילופים, אולם רק שום רשם שינוי במערך כאשר עיבה את החלק ההתקפי שלו עם הכנסתו של אליניב ברדה במקומו של זנדברג. קלינגר החליף חלוץ בחלוץ והכניס את תורג'מן במקום גולדברג.

בדקה ה-75 דווקא כאשר מכבי חיפה השתלטה על מרכז השדה, הגיע רגע השיא של מכבי ת"א, עם שער של פרוחננקובס 0:1 למכבי ת"א. על הבישול חתום אבי סטרול שהגביה מאגף שמאל לעברו של הלטבי שנותר בודד בתוך הרחבה של חיפה. זאת היות וקייסי לא סגר אותו בהגנה כדור של סטרול. אוואט לא יצא וכשל, אך הטעות הגדולה ביותר היא של קייסי שלא סגר את החלוץ בתוך הרחבה והותיר את השוער שלו חסר אונים.

פרוחננקובס נפצע במהלך אך הוא התאושש, שלא כמו חיפה שחיכתה עד לדקה ה-85 לפני שספגה את השני שלה במשחק. על המהלך של השער השני, חתום עמיר תורג'מן שבישול ענק מסר כדור רוחב מדוד לעברו של ברונו רייס שלא התבלבל מול אוואט וקבע 0:2 למכבי ת"א שתפגוש בשבוע הבא בדרבי גדול את מוליכת הטבלה, הפועל ת"א, לקרב על כל הקופה.

במכבי חיפה מחפשים את הנגיעה

ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א, אמר בסיום משחק הנצחון 0:2 על מכבי חיפה לערוץ 1: "זה קרוב, אבל עדיין יש עוד הרבה משחקים, מה שכן: אנחנו בדרך הנכונה. אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהמשיך לעשות את העבודה. תכנית המשחק היתה למשוך את המשחק עד הדקה ה- 60 או ה- 70 כי אז ידוע שחיפה מתעייפת. לשמחתנו, ניצלנו את זה וניצחנו".

ברוך דגו, שבסיום המשחק נסע עם ד"ר נתן סרבו לביה"ח איכילוב ע"מ לבצע צילום בראש בעקבות התיקול עם דודו אוואט: "זה היה משחק מאד קשה שיעניק לנו הרבה תנופה ובטחון. חייבים לא לשכוח את המשחק בגביע באמצע השבוע ואח"כ יש לנו את הדרבי".

טל בנין: "יש תחושה שמכבי ת"א יכולה לעשות את זה. אנחנו במומנטום מצויין, עושים את הדברים שאנחנו צריכים לעשות ואפשר לראות את ההתלהבות של השחקנים ושל הקהל".

עידן טל, שחקן מכבי חיפה: "נראינו טוב, לא היינו חדים אבל אני חושב שהבעיה שלנו היתה בהגנה. חבל שיניב קטן לא כבש בדקה ה-45"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully