וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המטח לקריות: שברי יירוט נפלו במתחם של הפועל חיפה

28.10.2024 / 16:04

שחקני קבוצות הנוער נכנסו ביעילות למרחב המוגן באצטדיון בקרית ים. בבוגרים יודעים: "אסור לחשוב שאנחנו פייבוריטים מול נתניה"

תיקתקנו, 28.10/ספורט1

שברי יירוט מהמטח האחרון שנורה לעבר אזור הקריות נחתו במגרש האימונים בקרית ים, המשמש חלק מקבוצות מחלקת הנוער של הפועל חיפה. בזמן המטח נערכו שני אימונים של קבוצות צעירות במועדון, אך השחקנים נכנסו מיידית למרחב המוגן באצטדיון והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

בהפועל חיפה החליטו שלפני כל אימון תיערך תרגולת וכך היה גם היום, כאשר במועדון ציינו שהתרגולות הוכיחו את עצמן והשחקנים ואנשי הצוות המקצועי פעלו ביעילות ובמהירות.

גיא מלמד הפועל חיפה חוגג. דני מרון
הפועל חיפה רוצה להמשיך במומנטום/דני מרון

בעניין אחר, בקבוצה הבוגרת רוצים להמשיך במומנטום החיובי מול מכבי נתניה, אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים. החניכים של רוני לוי יודעים שאם יכניעו הערב את הקבוצה של מרקו בלבול, זו תוצאה שתבסס אותם בחלק העליון של הטבלה לפחות בשלב זה של העונה.

"נתניה עם הגב לקיר ויש להם סגל מצוין", קבע גורם בהפועל חיפה. "יש כאלה שהכריעו שאנחנו פייבוריטים ברורים, אבל לנו אסור לחשוב ככה. רק אם נגיע מאוד נחושים ומחויבים ננצח את המשחק. נתניה תגיע כשהיא חייבת לנצח ועם הקהל שלה, ולכן נצטרך להציג יכולת טובה ובעיקר משמעת כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully