וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העזרה לדוד ולסבע תגיע? "השחקנים שלנו יודעים לתת מספרים"

28.10.2024 / 13:34

במכבי חיפה מחכים שיתר שחקני ההתקפה ייכנסו לעניינים, בייחוד לאור הלחץ אחרי שני הפסדים. "את חדרה צריך לנצח, לא מעניין איך"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:3/ספורט1

מכבי חיפה תפגוש הערב (שני, 20:30, ספורט4) את הפועל חדרה כשבקבוצה מודעים ללחץ עליהם אחרי שני ההפסדים למכבי תל אביב ולבית"ר ירושלים. אחד הדברים המשמעותיים עד כה העונה הוא העובדה שהירוקים מקבלים תקופת שערים בעיקר מדין דוד ומדיא סבע, ועושה רושם שאף אחד משחקני ההתקפה האחרים, בהרכב או על הספסל, עדיין לא מצליח להביא את עצמו בכל מה שנוגע למספרים.

בכר אמנם תרגל כמה אפשרויות לגבי ההרכב, אך מסתמן שליאור רפאלוב, מתיאס נהואל ודולב חזיזה יחברו לסבע ולדוד בחלק ההתקפי ובמכבי חיפה מצפים שהשלושה הללו, וגם קסנדר סברינה, ייכנסו לעניינים ויחלקו בנטל עם שני הכובשים המובילים שאחראים על 12 שערים מתוך ה-17 שהבקיעו הירוקים העונה. " כל שחקני ההתקפה שלנו יודעים לתת מספרים וכבר הוכיחו את זה לא פעם", קובע גורם בחיפה, "ברור שאנחנו צריכים את זה כי במשחק נגד מכבי תל אביב, כשלא הלך לדין ולדיא, זה היה משמעותי".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא בקצב המספרים של העונה הקודמת. רפאלוב/מאור אלקסלסי

רפאלוב, אגב, סיים בעונה שעברה עם שמונה שערים ובמכבי חיפה יודעים שכאשר הקשר הוותיק יחזור לעניינים, גם התרומה הסטטיסטית תגיע: "דווקא המשחק ההתקפי שלנו טוב", אומר שחקן בקבוצה. "זו לא הבעיה שלנו עד עכשיו. ברור שצריך שכמה שיותר יתנו מספרים, אבל היום נגד חדרה לא מעניין איך וכמה, פשוט צריך לנצח כדי לצאת לדרך חדשה".

מעבר לכך, בחיפה בונים על חזרת הקהל, גם אם מדובר במשחק בבאר שבע. הירוקים סבלו לאחרונה בשל המצב הביטחוני, כששיחקו ללא האוהדים שלהם: "מכבי חיפה מונעת מהקהל שלה", הודה גורם בקבוצה. "נקווה שיהיו היום 10,000 אוהדים שייתנו אווירה ביתית שתדחוף אותנו קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully