וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדברג: "סוף סוף אני יכול לחזור". בכר: "אין מקום לטעויות"

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 19:35

בלם מכבי חיפה התגבר על הפציעה ואמור לפתוח מול הפועל חדרה (ב', 20:30, ספורט4): "לא קל לראות הכול מהצד". המאמן על האירוח בטרנר: "בחרנו להדרים כדי להרגיש שוב את הקהל שלנו"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:3/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה להיערך למשחק מול הפועל חדרה, אותה תארח מחר (שני, 20:30, ספורט4) באצטדיון טרנר. המצב הביטחוני מונע מהירוקים לשחק באצטדיון העירוני בחיפה עם קהל, ואחרי שאירחו ללא קהל את בני סכנין ואז החליפו ביתיות במשחק מול בית"ר ירושלים, הם ינסו לקטוע את רצף שני ההפסדים מול הקבוצה היחידה שלא ניצחה העונה במסגרת ליגת העל. ב-12 המפגשים האחרונים, אגב, היו 10 ניצחונות ירוקים ושתי תוצאות תיקו. חדרה לא ניצחה את מכבי חיפה מאז צמד משחקי הפלייאוף ב-2018/19 וברק בכר לא הפסיד לה מעולם.

המאמן אמר לקראת המשחק: "אנחנו אחרי שני הפסדים מאוד כואבים. מצד אחד היו הרבה דברים טובים במשחקים האלה, ומצד שני בשורה התחתונה הפסדנו. אין לנו מקום לטעויות, שני הפסדים זה יותר מדי. משחקים מול קבוצה קשה ומסוכנת, אבל צריכים לעשות את העבודה ולנצח. אחת הסיבות שבחרנו להדרים היא שאנחנו רוצים להרגיש את הקהל שלנו. אנחנו צריכים את התמיכה ונעשה הכול כדי לשמח אותם".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שני הפסדים זה יותר מדי. ברק בכר/מאור אלקסלסי

האזינו: שלמה וייס לקראת המשחק של מכבי חיפה

הבלם שון גולדברג שחוזר מפציעה ואמור לשוב היישר אל ההרכב הראשון: "אנחנו דרוכים מאוד, אחרי שני הפסדים. מאוד מחכים להחזיר לקהל את השמחה. אמנם זה לא בסמי עופר, אבל יהיה לנו את הקהל איתנו ואנחנו שמחים על כך. אני חוזר אחרי קצת יותר מחודשיים שלא שיחקתי, מאז הפציעה. סוף סוף אני חוזר. הייתה תקופה לא קלה, לראות הכול מהצד. לחוות פציעה לא פשוטה זה לא קל, אבל זה רק דרבן אותי לחזור. עבדתי קשה וסוף סוף הגיע הרגע שאני יכול לחזור ולהגיד שאני בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully