וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערצה שלא תישכח: שחקני עבר של הפועל יהוד הפתיעו את שלמה שרף

27.10.2024 / 14:51

שישה כוכבים של הקבוצה אותה אימן שרף בתחילת שנות ה-80 הגיעו לביתו במושב גן חיים. ההחלטה התקבלה לפני מספר שבועות ויצאה לפועל ביום הזיכרון הלאומי ל-7 באוקטובר, במהלכו נרצחה נכדתו של שרף מאי נעים

מפגש ותיקים אצל שלמה שרף. אשר גולדברג,
מפגש ותיקים אצל שלמה שרף/אשר גולדברג

אהבה והערצה אינם נשכחים לעולם. שישה שחקני הפועל יהוד - אריה חביב, יהודה דוגש, ישראל ששון, איציק בלחסן , שלמה חביב ומשה שבת - ביקרו לפני הצהריים את מאמנם בעבר שלמה שרף במושב גן חיים. ההחלטה להגיע לביקור התקבלה התקבלה לפני מספר שבועות, אבל יצאה לפועל ביום השנה לאירועי הרצח בעוטף עזה, בהם נרצחה נכדתו האהובה של שרף מאי נעים.

שרף קיבל את שחקניו בהתרגשות גדולה ובזרועות פתוחות, כשהביקור העלה את מצב הרוח שלו. המאמן הלאומי בעבר שיתף בזיכרונות שלו מתקופת השיא של הקבוצה, כשכל האורחים ציינו את התרומה הגדולה לקריירת הכדורגל שלהם.

חביב סיפר על שרף שהפך אותו משוער כדוריד לשוער נבחרת ישראל, ששון על החזרתו להפועל יהוד ממכבי תל אביב ושלמה חביב על הושבתו באימונים לפני משחק חשוב נגד הפועל חיפה. הוא לא תורגל בהרכב, אבל ביום המשחק פתח והצטיין.

בלחסן הבהיר כי החיבור בין שרף להפועל יהוד הגדולה שנעלמה ממפת הכדורגל המקצועי לא יישכח לעולם. דוגש הבהיר כי היה מוכן לשלם הון כדי לחזור בזמן לימי הכדורגל של הפועל יהוד, גאוות העיירה. השחקנים הבטיחו כי ביקור נוסף עם שחקנים נוספים יתקיים בעוד מספר חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully