וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "מי שיגיד שקאדין קרינגטון ישראלי, מרמה את עצמו"

27.10.2024 / 8:05

הפועל חולון לא התחמקה מהתנצלויות אחרי התבוסה 91:66 בירושלים. המאמן עקץ, אך הודה: "אנחנו מתמוטטים כשדברים נהיים קשוחים מדי". עידן זלמנסון: "אנחנו לא יכולים להיראות ככה. לא היינו שם בכבוד העצמי, באנרגיות ובמחויבות"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

דווקא אחרי שהצליחה לצבור רצף של שלושה ניצחונות, וחזרה לחיים בקרב על הפלייאין בליגת האלופות, הפועל חולון קרסה אמש (שבת) בארנה והובסה 91:66 בידי הפועל ירושלים.

מעבר לתבוסה עצמה, ולהפסד הגדול ביותר שספגה הקבוצה בליגה הסדירה זה כמעט שלוש שנים - הדרך היא זו שהטרידה, וגם הכעיסה, את האוהדים. הסגולים פשוט נשברו ברגע; הרבע השני נפתח בריצת 0:9 של הירושלמים, ודקה אחרי שנעצרה - החלה ריצה נוספת של 0:12. גיא גודס ושחקניו ירדו להפסקת המחצית בפיגור 52:27, הפער שבו הסתיים המשחק, וגם במהלך הגארבג' טיים הממושך לא הצליחו להתקרב לפחות מ-20 הפרש.

"אין יותר מדי מה להגיד אחרי משחק כזה, ולא צריך לדבר בכלל על כדורסל", אמר הסנטר עידן זלמנסון. "ברמת האנרגיות, המחויבות והכבוד העצמי פשוט לא היינו שם. זה לא יכול לקרות. אנחנו לא יכולים להיראות ככה, וצריכים להיות טובים יותר. ירושלים קבוצה מצוינת, אבל אני לא חושב שאלה הפערים בינינו. נכנסנו למומנטום שלילי ברבע השני ולא הצלחנו לעצור אותו. לא הצלחנו להרים את עצמנו, ואסור שזה יקרה. סף השבירה שלנו היה נמוך".

המאמן גיא גודס הוסיף כי "זה היה משחק קשה לצפייה. יש לנו עבודה מנטלית לעשות. ברגע שדברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים או נהיים קשוחים מדי, יש התמוטטות של כל הקבוצה. יש כאן אחריות קבוצתית של כולנו. ההתמוטטות מהירה מדי לטעמי. הרבה דברים לא עבדו, ולא לדקה או שתיים.

"אמרתי לשחקנים: תזכרו את היום הזה. אנחנו נפגוש את ירושלים במקומות אחרים, ונצטרך לשחק הרבה יותר טוב. לא מצאנו מי שייקח את הקבוצה וינהל אותה כמו שצריך. אני לא מחפש מנהיג בלעדי, ולא נותן איזה טייטל בלעדי לשחקן כזה או אחר. הגארדים היו יכולים לעשות עבודה הרבה יותר טובה, לצבור נקודות, לנהל את המשחק, למסור את הכדור. הם המאמנים על המגרש".

מאמן הפועל חולון גיא גודס. דני מרון
אין תירוצים. גודס/דני מרון

גודס התייחס גם למדיניות המועדון, שבחר גם העונה להופיע עם ארבעה זרים ולקבל את המענק ממשרד הספורט. "זה לא קל. ירושלים משחקת עם שישה זרים, והקבוצות הגדולות האחרות עם חמישה. מי שיגיד לי שקאדין קרינגטון ישראלי, מרמה את עצמו או מרמה את המסביב".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully