וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדורסל מהמערב הפרוע": הפועל חולון נושמת לרווחה

23.10.2024 / 10:30

הסגולים השיגו סוף סוף את ניצחונם הראשון בליגת האלופות, 82:92 על איגוקאה, ויכולים להרשות לעצמם לחלום על הפלייאין ואולי על הטופ 16. עידן זלמנסון, שהצטיין עם 16 נקודות ב-18 דקות: "התוצאה הזו נותנת לנו אוויר"

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

אחרי שמונה חודשים ויומיים, הפועל חולון שוב מתעוררת היום (רביעי) לבוקר שאחרי ניצחון בליגת האלופות. הסגולים קלעו שיא נקודות עונתי ב-82:92 ה"ביתי" על איגוקאה בסומבטהיי, וחזרו לתמונת מאבק העלייה לפלייאין על הכרטיס לטופ 16.

המפתח לניצחון היה הגנתי; במחצית הראשונה ספגה חולון 51 נקודות, אבל בשנייה איפשרה ליריבה הבוסנית להגיע רק ל-31. "בהתחלה זה נראה כמו כדורסל של המערב הפרוע", הודה המאמן גיא גודס. "שתי הקבוצות רצו, זרקו וקלעו. ידענו שאיגוקאה מגיעה ל-10 שלשות בניצחונות, וזה היה אחד המפתחות. בחצי הראשון איפשרנו לה לקלוע 8 מ-13, ואחרי ההפסקה עשינו עבודה טובה יותרועצרנו אות על 3 מ-14".

בצד ההתקפי, שחקני הפנים המחישו את השליטה החולונית. עידן זלמנסון תרם 16 נקודות ב-18 דקות, ומרקוס בינגהאם הגיע ל-15 (בתוספת 8 ריבאונדים, כמו מייקל קייזר). "אנחנו שמחים מאוד, הניצחון הזה נותן לנו אוויר", אמר הסנטר הישראלי.

יפתח זיו שחקן הפועל חולון. פיב"א אירופה, אתר רשמי
לוקחים אוויר. יפתח זיו ומייקל קייזר/אתר רשמי, פיב"א אירופה

גודס הסכים: "נדרש מאיתנו מאמץ גדול כדי להשיג את הניצחון החשוב הזה. אנחנו עדיין לא במיטבנו. אלייז'ה מיטרו-לונג הספיק להתאמן רק שלוש פעמים מאז הפציעה, אבל עלה מהספסל, לחץ על הכדור וקלע זריקות גדולות. הוא היה חסר לנו".

בכך טיפסה חולון לשלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וביום ראשון היא תאתגר את מאזנה המושלם בליגת העל כשתצא למשחק חוץ מסקרן בארנה מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully