וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המכה המלוכלכת אי פעם": הסרטון והפרשה שמסעירים את ה-MMA

לוחם MMA עלה לקרב איגרוף, היה על סף הפסד, ושלח בעיטה עוצמתית לראש של יריבו וגרם לו להתמוטט. בהמשך אף התרברב במעשיו, עתידו גם באיגרוף וגם ב-MMA בספק גדול

באמצע קרב איגרוף: לוחם ה-MMA אידריס אבדוראשידוב שלח בעיטה אדירה לראש של יריבו/מתוך הרשתות החברתיות

לוחם ה-MMA אידריס אבדוראשידוב ערך את הופעת הבכורה שלו באיגרוף מקצועני בתאילנד כשהתמודד מול באגר פארג'י האיראני - וסיפק את אחת המכות השערורייתיות של הענף.

עבדוראשידוב הרוסי, שהיה בלתי מנוצח עם מאזן 0:4 ב-MMA, כנראה התרגל לכך שהוא יכול להשתמש בזירה גם בידיו וגם ברגליו, וכשהיה בפיגור בסיבוב הרביעי, כשנדמה היה שהאיראני בשליטה והרוסי ירד לספירה, עבדוראשידוב הניף את רגלו מעלה ושלח בעיטה עוצמתית לראש של יריבו האיראני. הבעיטה, כמובן, אינה חוקית.

צפו בקרב המלא - תחילת התקרית בדקה ה-13:00

לוחם ה-MMA אידריס אבדוראשידוב. Instagram - chechensport_com, צילום מסך
והוא עוד גאה. עבדוראשידוב/צילום מסך, Instagram - chechensport_com

פראג'י קרס על הרצפה, התפתל מכאבים ונזקק לטיפול בעודו מנסה להתאושש, בעוד הרוסי הודח באופן מיידי. הפמליה של פראג'י קפצה לזירה כדי לעזור למתאגרף המוכה, ובין החבורות כמעט שפרצה קטטה.

לאחר מכן, במקום להביע חרטה על מעשיו, עבדוראשידוב שיתף בגאווה את הצילומים מהקרב בחשבון האינסטגרם שלו, יחד עם הודעה מקניטה. "אז הוא הופיע לראשונה באגרוף מקצועי", כתב, "הבעיטה הזאת שלי הייתה ירייה".

כעת נראה שהרוסי, עלול לספוג עונש הרחקה לכל החיים מאיגרוף, בעוד שגם היכולת שלו לחזור ל-MMA מוטלת כעת בספק.

ברשתות החברתיות כמובן קטלו אותו על "המכה המלוכלכת אי פעם", ורבים טענו אף שהוא לא רק צריך להיות מורחק משני הענפים, אלא שהוא גם צריך להיחקר על ידי המשטרה. "מדובר בתקיפה", כתב אחד המגיבים, "זה אדם שיכול בסופו של דבר להרוג מישהו בזירה. זה כל כך שפל".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully