וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל דליית אל כרמל נדהמה לגלות: אחסאן דקסה תרם לה באופן קבוע

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 20:55

מפקד חטיבת השריון 401, שנפל בעזה, היה שוער מצטיין בהפועל דליית אל כרמל, ובנו ממשיך את דרכו: "נעשה הכל כדי להנציח את זכרו של אחסאן ולשמר את המחויבות שלו לקידום הספורט"

בווידאו: לווית אחסאן דקסה. 21.10.24/אתר רשמי

כדורגלן העבר הייתם חלבי, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, שהספיק לשחק במספר קבוצות בליגות הנמוכות עד לפרישתו בגיל צעיר, הוא כיום אחד מבעלי עמותת הכדורגל הפועל דליית אל כרמל. חלבי מספר כי הופתע מאוד לגלות שגיבור ישראל אחסאן דקסה תרם לקבוצה באופן קבוע.

"כשקיבלנו את ניהול העמותה לידינו, התחלנו לבדוק את ספרי החשבונות של העמותה וגילינו שיש הוראת קבע חודשית מחשבון בנק מקומי שאנחנו מקבלים כתרומה. בין כל הדברים, לא טרחנו כל כך לבדוק את הסיפור לעומק", הוא מספר.

אחסאן דקסה לאורך תפקידו בצבא. דובר צה"ל, דובר צה"ל
בסתר, למען הספורט. דקסה/דובר צה"ל, דובר צה"ל
לווית אחסאן דקסה , בית העלמין בדאלית אל-כרמל , 21 באוקטובר 2024. שלומי גבאי
לווית אחסאן דקסה , בית העלמין בדאלית אל-כרמל , 21 באוקטובר 2024/שלומי גבאי

היום באופן אקראי מצאו חברי העמותה זמן לבדוק את הנושא. "בדקנו וראינו שבמשך תקופה ארוכה, אחסאן דקסה העביר לידי העמותה תרומה". אחסאן דקסה היה מפקד חטיבת השריון 401, שנפל אתמול בעזה.

מסתבר שאחסאן היה שוער מצטיין בהפועל דליית אל כרמל. "הוא אהב את הספורט בנימי נפשו והיום בנו עומרי ממשיך בדרכו זו", אומר הייתם חלבי ומוסיף: "אנחנו נעשה הכל כדי להנציח את זכרו של אחסאן ולשמר את המחויבות שלנו לקידום הספורט והכדורגל בכפר".

ראש העיר דליית אל כרמל, רפיק חלבי, ספד: "דליה לובשת שחור. דליה, צה"ל, העדה הדרוזית ומדינת ישראל נפרדו מאחד מגיבוריה, אלוף משנה אחסאן דקסה, גיבור, אמיץ, לוחם שהפך לאגדה וצנוע שנלחם מתחילת המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully