וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון: גולשת הגלים הפופולרית מתה בים מפציעה של דג חרב

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 19:31

הלם בקהילת הגלישה: ג'וליה מנפריני האיטלקייה מתה בגיל 36 בין הגלים שלהם הקדישה את חייה, אחרי שהדג זינק עליה במפתיע וגרם לחתך בעומק של 5 ס"מ שהביא למותה

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

גולשת הסנובורד המקצוענית לשעבר ג'וליה מנפריני מתה בתאונת גלישה סמוך לאיי מנטאוואי מול חופי סומטרה המערבית באינדונזיה. הגולשת האיטלקייה ה-36 מאיטליה נפגעה בחזה על ידי דג חרב בזמן גלישה, ומתה במקום.

על פי הדיווחים של עדי ראייה, דג החרב זינק במפתיע מהמים, גרם לה לפצע בעומק חמישה סנטימטרים, והיא "מתה כמעט מיד".

ג'יימס קולסטון, שהיה שותפה העסקי של מנפריני, כתב: "למרבה הצער, למרות המאמצים האמיצים של בן זוגה, צוות אתר הנופש המקומי והרופאים, לא ניתן היה להציל את ג'וליה. אנחנו מאמינים שהיא מתה כשעשתה מה היא אהבה, במקום שהיא אהבה".

מנפריני הייתה המייסדת המשותפת של סוכנות הנסיעות AWAVE יחד עם קולסטון, והיא שימשה כאחראית על שיווק נסיעות לאתרי גלישה. בעבר כאמור הייתה גולשת סנובורד, ובשנים האחרונות גם שימשה כמדריכת גלישה.

עמוד האינסטגרם שלה, עם כ-28 אלף עוקבים, מוצף במחוות מרגשות מאז פרסום הידיעה הטרגית. אחד העוקבים כתב: "הים, שנתן לך כל כך הרבה, לקח את חייך. נוחי על משכבך בשלום".

היא למדה משפטים באוניברסיטה, אבל חייה קיבלו תפנית כשהחלה לעבוד כמדריכת גלישה. היא נהגה לשתף את המסעות שלה ברשתות החברתיות עם סדרה של תמונות וסרטונים מהזמן שלה בים ומחוצה לו, וצברה עשרות אלפי עוקבים, שכאמור, כעת בהלם ממותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully