וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש מול פרש: הרעננות של בית"ר ירושלים תסייע לה מול מכבי חיפה?

22.10.2024 / 6:30

מכבי חיפה חייבת ניצחון הערב (19:30) בטדי על בית"ר ירושלים כדי למנוע ממכבי תל אביב לברוח. הקבוצה של יצחקי לא שיחקה שבועיים וחצי, מגיעה רעננה ורוצה להוכיח שהיא שווה יותר השנה. שני מאמנים הדוגלים בלחץ גבוה ראש בראש. 25 אלף צופים, יש למה לצפות

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים ומכבי חיפה כבר עשו פעמיים הכנות למשחק ביניהן, במקרה האחרון ב-1 לאוקטובר הן כבר ערכו אימון מסכם וקיבלו הודעה על דחייה רק ביום המשחק. המאמנים כבר תרגלו מערכים, הודיעו לשחקנים על ההרכב, אך לא הגיעו עד לערב המשחק ולדשא, תוצאה של המצב הלא פשוט בו נמצאת המדינה בימים אלה.

במקרה של בית"ר גם המשחק בשבת האחרונה נגד בני סכנין נדחה בשל המצב הביטחוני בצפון. למעשה, ברק יצחקי כבר תירגל הרכב למשחק ומעניין יהיה לראות אם יבחר באותו ההרכב במערך של שלושה בלמים, כשטימותי מוזי ופטריק טוומאסי בצדדים או שיעדיף לחזור למערך של 4 שחקני הגנה. בכל מקרה, זה יהיה מוזר לשחקן שתורגל בהרכב לקראת סכנין לשמוע שהוא יוצא מה-11 מבלי שהיה משחק, אך שוב, זאת המציאות שלנו.

שלושה ימים אחרי ששיחקה בטדי נגד מכבי תל אביב, לא יפתיע אם בניגוד למשחק עם התל אביבים, ברק בכר לא יפתח בלחץ גבוה. הפרש של שלושה ימים בין המשחקים, יריבה ששואפת ללחוץ בבית מול הקהל שלה, שזה לא סוד שהיא עושה זאת היא גם חשופה, מאוד הגיוני. גם בבית"ר העריכו אתמול כי חיפה תעדיף לשחק יותר שמרני מהפתיחה מול מכבי תל אביב ויתנהלו בהתאם.

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. קובי אליהו
מתרגל הרכב, אחר הרכב, אחר הרכב. ברק יצחקי/קובי אליהו

על הנייר אמנם בית"ר מגיעה רעננה יותר אך לא בטוח שחדה יותר. עברו שבועיים וחצי מאז משחקה האחרון נגד קרית שמונה, משחק בו לא הייתה טובה. במהלך הפגרה זרים יצאו לחו"ל, עדי יונה עדיין לא כשיר לפתוח אחרי מחלה, ירין לוי סבל מדלקת במפשעה ולמעשה אף שחקן של הקבוצה לא לקח חלק במשחקי הנבחרות, כשבמבקביל לא היה מספיק שחקני סגל לערוך משחק אימון ולכן זה משהו שעלול לבוא בעוכריה של בית"ר.

הירוקים אמנם הפסידו למכבי תל אביב, אך גם בבית"ר אמרו כי "אם הם יגיעו לאותם מצבים שהגיעו מול מכבי תל אביב נהיה בבעיה, בנס הם לא הבקיעו 3 או 4 במשחק הזה". בית"ר מבינים שמעבר למסוכנות של דיא סבע ודין דוד, לפחות שניים משלושת השחקנים שעלו מהספסל - נהואל, סברינה ורפאלוב - צפויים לפתוח בקישור התקפי יותר, מה שעשוי להכריע את הכף מבחינת ברק יצחקי לפתוח במערך של 3 בלמים.

ישנה אפשרות שירדן שועה יפתח כחלוץ, אבל גם אם לא הוא יידרש לעשות זאת בחלק מהמשחק, כי מיירון ג'ורג' מתקשה לסיים יותר מ-70 דקות. כאשר הראש של שועה במקום והוא בא לעשות את תפקיד החלוץ עם הגב כמו שצריך, הוא שומר על הכדור ומפנה את שחקני הכנפיים למעברים מסוכנים. הוא עשה את זה בדרבי הירושלמי בגביע הטוטו וגם מול מכבי נתניה כשהקבוצה הייתה בעשרה שחקנים עוד מהמחצית הראשונה. הגישה של שועה במשחק הזה היא מכרעת, היא הסיכוי של בית"ר לעשות את שינוי הפאזה ולהפסיק לרדת מנוצחת נגד שתי הגדולות.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ירין לוי בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
במוקד. ירין לוי/לירון מולדובן

ירין לוי ימשוך הרבה מאוד תשומת לב, מהקיץ הוא אחד הנושאים הכי מדוברים בכדורגל הישראלי. חיפה השאילה אותו לבית"ר, אך שכחה להחתים אותו על חוזה חדש ובקיץ הוא יכול להיות אדון לעצמו ולעבור לחו"ל תמורת דמי השבחה מינימליים של 360 אלף יורו, כשברקע חיפה לוחצת עליו לחתום על חוזה חדש.

לוי שומר שבת, ובסוף שבוע האחרון הוא שהה בבית מלון בעכו וחיכה למשחק מול סכנין, אבל הודיעו לו לחזור במוצ"ש כי אין משחק. בתקופה מאוד קצרה הקשר הפך לשחקן מאוד משמעותי בבירה ובנבחרת הצעירה, הוא ביצע פריצה מאוד מהירה לתודעה ולהרכב של בית"ר כשהרבה עיניים יופנו לראות כיצד יתפקד הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully