וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מכבי חיפה תארח את הפועל חדרה ביום שני בטרנר

21.10.2024 / 17:00

עיריית באר שבע הגיעה לסיכום עם המשטרה, מנהלת הליגות מיד הודיעה על העתקת המשחק משבת באצטדיון "סמי עופר" ל-28.10 בשעה 20:30

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

אחרי חילופי הדברים בין מכבי חיפה להפועל באר שבע והאישור שהתקבל מהמשטרה: המשחק בין מכבי חיפה להפועל חדרה שהיה אמור להיערך ביום שבת באצטדיון הריק בחיפה, ייערך ביום שני באצטדיון טרנר בשעה 20:30.

כזכור, בעיריית באר שבע טענו כי אינם מסרבים לאפשר למכבי חיפה לארח באצטדיון טרנר את משחקה מול הפועל חדרה, אלא שהדבר אינו מתאפשר בימים שבהם ביקשו הירוקים לקיים את המשחק (ראשון או שני לפי דרישת המנהלת, במקום המועד המקורי במוצאי השבת הקרובה). בהמשך הושג סיכום בין ראשי עיריית באר שבע לגורמי המשטרה המקומיים, שאישרו לקיים את המשחק בטרנר ביום שני הבא - ואז נמסרה הודעת המנהלת על העתקתו לטרנר ב-28.10 בשעה 20:30.

אצטדיון סמי עופר, חיפה. מאור אלקסלסי
אצטדיון סמי עופר, חיפה/מאור אלקסלסי

בעירייה מסרו מוקדם יותר: "אמש התקבלה פנייה ממועדון מכבי חיפה בבקשה לאירוח משחקם הביתי נגד הפועל חדרה באצטדיון טרנר. מיד לאחר קבלת הפנייה יצרה קשר מנהלת אגף הספורט עם אנשי מכבי חיפה כדי לקבל פרטים נוספים ולבדוק האופציות לארח את הקבוצה באצטדיון", מסר דובר העירייה אמנון יוסף. "לאחר בדיקת כלל הנתונים, אישרה העירייה למכבי חיפה לארח באצטדיון טרנר את המשחק ביום שלישי או רביעי, בהתאם להנחיות המשטרה. כעת ממתינה העירייה לאישור המנהלת, כדי להערך בהתאם לקראת קיום המשחק".

עוד מסרו מהעירייה: "ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' הנחה את כלל הגורמים העירוניים לעשות כל שביכולתם לקיום המשחק בטרנר. במקביל פועל דנילוביץ' מול תחנת משטרת באר שבע כדי לאפשר את קיום המשחק באצטדיון טרנר".

דנילוביץ' עצמו הסביר לוואלה ספורט: "אישרנו תחילה את ימים שלישי או רביעי, אבל המנהלת מוכנה רק לראשון או שני. פועלים בנושא מול המשטרה".

בסופו של דבר נמסר רשמית מטעם הדוברות: "מדינת ישראל נמצאת במלחמה קשה וכואבת. בכל יום נופלים בקרבות חיילים גיבורים שמגנים על כולנו ומאפשרים לנו להמשיך לחיות ולנהל את שגרת חיינו! בשעה שאחינו בצפון מופצצים בטילים, חובה עלינו לגלות סולידריות ולסייע. לאחר התייעצות בין ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' למפקד מרחב הנגב במשטרת ישראל-תנ"צ אפי שימן ומפקד תחנת באר שבע-נצ"מ שלומי דראי, הוחלט לאשר קיום המשחק של מכבי חיפה ביום שני באיצטדיון טרנר, בהתאם לנהלים ולהוראות המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully