וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "מכבי חיפה סופר מוכשרת, אבל ננסה לשנות את הסטטיסטיקה"

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 10:19

ברק יצחקי ובית"ר ירושלים ינסו בשלישי לשבור בצורת של ארבע שנים ללא ניצחון על הירוקים: "הם הגיעו להמון מצבים מול מכבי תל אביב, נצטרך להציג כדורגל מושלם כדי לנצח"

ברק יצחקי מתארח בסערה בממלכה - חלק ב'/ספורט1

אחרי שנדחה כבר פעמיים, המשחק המסקרן בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה ייערך באצטדיון טדי ביום שלישי. בעוד שבית"ר ירושלים קיבלה מנוחה ארוכה עקב דחיית משחקה נגד בני סכנין, מכבי חיפה תגיע למשחק הזה שלושה ימים בלבד אחרי ההפסד הצורב במשחק העונה מול מכבי תל אביב ותהיה לבטח נחושה לחזור למסלול הניצחונות. היום ערכה בית"ר את המסע"ת שלה לקראת המשחק המסקרן.

מאמן בית"ר ירושלים, ברק יצחקי. דני מרון
משחק קשה מאוד מול מכבי חיפה בשלישי. ברק יצחקי/דני מרון

"אין לזה חוקים. נכון שלא שיחקנו שבועיים וחצי, מצד שני מכבי חיפה שיחקה לפני שלושה ימים", אמר ברק יצחקי במסע"ת לפני המשחק, "איך הייתי מעדיף להגיע? לא יודע לענות, הכל מתנקז למשחק אחד ואנחנו נקווה להביא את האנרגיות והיכולת שלנו בשיא כדי לנצח".

ארבע שנים שבית"ר לא מנצחת את מכבי חיפה: "בשנים האחרונות, עשור ואפילו קצת יותר, מכבי חיפה חזרה להיות מהקבוצות המובילות בכדורגל הישראלי. יש עליות וירידות לכל קבוצה, הם מרשימים וחזקים, ולא סתם הסטטיסטיקה היא כזאת. אנחנו פה כדי לנסות לשנות את זה, כי הכל יכול להיות במשחק נתון".

"אני כן מתייחס לצד השני, כי בסוף אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד מאומנת וטובה. במשחק האחרון מכבי חיפה הייתה שם והגיעה להמון מצבים, משפתי עצר שם כמה כדורים של 100%. עם כל זה שהיא הפסידה, מכבי חיפה שיחקה כדורגל טוב. אנחנו צריכים לדעת שאנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה סופר מוכשרת, עם חלק התקפי מאוד מגוון, ולהתכונן בהתאם".

"אני בטוח שברק ינסה לעשות הכי טוב מבחינתו כדי לנסות להפתיע אותנו. מכבי חיפה קבוצה מאוד טובה, איכותית ומגוונת שיכולה לשחק בכמה שיטות, ראינו את זה העונה. הם יכולים להרשות לעצמם לשנות גם תוך כדי משחק".

מסוכן ללחוץ את מכבי חיפה: "כולם יודעים מה סגנון המשחק שלנו, יש התאמות קטנות נגד כל קבוצה. נקווה שהעבודה תספיק לנו מחר".

על ביטול המשחק מול בני סכנין ברגע האחרון: "באופן כללי במדינה, בשנה וקצת האחרונות, אנחנו בסוג של אי ודאות לגבי כל מה שקורה. זה לא נורמלי, לא נורמלי להתכונן ככה למשחק וכבר היינו בדרך לעכו, הסתובבנו ונסענו למלון בתל אביב. קיבלנו יחסית מאוחר את ההודעה, היינו צריכים להחזיר את הציוד מעכו. אז צריך לדעת לנווט את האימונים כדי לכסות על הסיטואציה"

"כל משחק יכול לתת לנו אינדיקציה, אני לומד על הקבוצה שלי בכל אימון ובכל משחק. בטח כשאתה משחק נגד מכבי חיפה, שזה עוד יותר קשה. אני מאמין שאנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שאנחנו יודעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully