וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מחמאות, עם נקודות: השינוי המבורך בהפועל ירושלים החסרה

21.10.2024 / 7:10

הקבוצה של זיו אריה רגילה לפרגון על היכולת ולאכזבה מהתוצאה, נגד אשדוד זה פעל להיפך. אופק ביטון: "לקחנו את הנקודות, השאר לא מעניין"

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

פרט ל-20 דקות הראשונות, הפועל ירושלים רשמה אתמול (ראשון) מול מ.ס. אשדוד את אחד המשחקים הפחות טובים שלה העונה. בסופו של דבר, המון אופי והקרבה עזרו לשמור על ה-0:1 ולהשיג ניצחון חשוב. מסירה אדירה של אלמגור, שער בכורה לאגבדיש - וגם מעבר לנקודות, יש לירושלמים משהו לקחת מהמשחק.

נסיבות מקלות יש הרבה. שלושה זרים מורחקים (אלוז' יאו, סדריק דון, סמבה דיאלו), אחד נוסף פצוע (אנדרו אידוקו), אופק ביטון ואיינאו פרדה רחוקים מכושר מלא, מתן חוזז אחרי פציעה ואולי פספסנו עוד אחד או שניים. שאפו גדול מגיע לזיו אריה על האלתורים והשימוש בשחקני ספסל שעושים את העבודה.

"אני לא זוכר שהיה לי אימון עם סגל מלא", סיפר אריה בסיום. "כל פעם חסרים לנו 5-6 שחקנים, ולא שחקני קצה אלא עוגנים. אבל יש לנו מדמון, ליאל, ינאי, לייש. שחקנים נכנסים ועושים את העבודה, יש הרבה אופציות".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
האלתורים עבדו. הפועל ירושלים חוגגת/ברני ארדוב

אופק ביטון חזר להרכב אחרי היעדרות ומספר פציעות שעבר מהקיץ. הקשר לא התרגש מהיכולת והדרך: "כשאתה מוביל, אתה חושש לקבל את השוויון ולכן הלכנו קצת אחורה. חלק לא אהבו את זה ושרקו בוז, אבל מה אכפת לי? לקחתי שלוש נקודות, השאר לא מעניין".

ביטון סיפר על התחושות לאחר החזרה מפציעה: "זה כיף לחזור, התגעגעתי לדשא. הייתה לי תקופה קצת של דיכאון בלופ של הפציעות, עכשיו אני מתאושש. נשלים עוד אימונים מלאים ונגיע בכושר עוד יותר טוב למשחק עם טבריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully