וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב נוסטלגי שמעיד על מציאות עגומה: חזרתה של הפועל ירושלים למלחה

21.10.2024 / 7:00

האדומים טיילו לניצחון קליל על קריית אתא, והקהל המועט שהגיע נהנה. אבל הדרך לחוויה הנדירה הייתה עקומה והפוכה. קאדין קרינגטון יחבור לקבוצה בבולגריה לקראת קלוז' נאפוקה, ויערוך בכורה כישראלי בליגה מול הפועל חולון

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 67:95/ספורט1

הפועל גליל עליון כבר התבססה באנרבוקס בחדרה, והפועל חולון הצטרפה אליה באופן זמני. מכבי תל אביב נאלצה לעבור לקונכיה בבאר שבע בגלל עונש רדיוס, והפועל עפולה מתעתדת לעבור לגן נר. מי יודע איפה הפועל חיפה תקיים את משחקה הביתי הבא. אתמול (ראשון) הגיע גם תורה של הפועל ירושלים לנדוד; היא לא יצאה מהבירה, אבל אירחה את עירוני קריית אתא באולם מלחה וטיילה לניצחון 66:89.

עבור 1,350 הצופים שהגיעו לאולם המיתולוגי, זו הייתה חוויה נוסטלגית במיטבה - אחרי היעדרות רשמית של עשר שנים וארבעה חודשים. אבל הדרך לחוויה הזו הייתה עקומה והפוכה. למעשה, לא חל שום שינוי בהנחיות פיקוד העורף ולא הוטל איסור לשחק בעיר, אבל השחקנים הירושלמים סירבו להצפין לשם אחרי הפגיעה שהייתה בה בסוף השבוע. באתא סירבו לעבור לאולם החדש בנתניה, ולבסוף הוחלט על החלפת הביתיות. בגלל שהארנה הייתה תפוסה, נולדה אופציית מלחה.

רק בשעת בוקר מאוחרת, בסביבות 11:00, קיבלו האוהדים המחזיקים במינוי עונתי את ההודעה על העברת המשחק לאולם הקטן. מראש היה ברור שלא כולם יוכלו לממש את זכותם לכרטיס, אבל הבעיה הזו "נפתרה" מעצמה. השילוב בין ההודעה המאוחרת, השעה המוקדמת שנקבעה לכדור הפתיחה (19:00), הפקקים בירושלים בעיצומו של חול המועד סוכות (שהביאו לעיכוב בטיפ אוף) והמשחק המקביל של קבוצת הכדורגל בטדי עשה את שלו.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. יהודה הליקמן
בניחוח של פעם. ירושלים חוגגת במלחה/יהודה הליקמן

מבחינה מקצועית, זה היה טיול די פשוט עבור יונתן אלון ושחקניו - ובראשם ג'סטין סמית', שקלע 22 נקודות ב-21 דקות. אתא הקצרה והמבולבלת סבלה מהכנה משובשת, על גבול הבלתי אפשרית, תחת האזעקות והמתקפות מכיוון לבנון במהלך האימונים ואפילו לקראת צאתה דרומה למשחק עצמו; היא לא צעדה ביתרון אפילו לשנייה אחת, ולא הצליחה לאתגר בשום שלב את מחזיקת גביע המדינה.

"עשינו את מה שרצינו", סיכם אלון. "שמרנו אותם על סקור נמוך והיינו אגרסיביים כל המשחק. אלה דברים שהיינו עושים למשך דקות מעטות, והפעם יותר".

היום תמריא ירושלים לבולגריה, לקראת המשחק ה"ביתי" מול קלוז' נאפוקה והאקס זאק הנקינס, שייערך מחרתיים בערב שמחת תורה. קאדין קרינגטון יחבור לקבוצה, ואמור להישאר איתה מעתה באופן רציף. את הופעת הבכורה שלו כישראלי בליגה הוא צפוי לקיים במוצאי שבת מול הפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully