וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייפגשו בקובנה: ווניין גבריאל אמור לחזור השבוע לאימוני מכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 10:30

האלופה "תארח" את גלבוע/גליל (21:05), קטש שוב ייאלץ להסתדר עם סגל חסר, גבריאל (שנמצא בבלגרד) לא צפוי להיות עם הקבוצה באימון עד סוף השבוע

ווניין גבריאל, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
ממשיכים לחכות. גבריאל/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב חוזרת לליגת העל ותפתח את השבוע במשחק "ביתי" מול גלבוע/גליל (21:05). המשחק יתקיים בבאר שבע בשל עונש הרדיוס שספג המועדון.

האלופה ממשיכה להתנהל בסגל חסר, ומהמשחקים ביורוליג חזרה לישראל עם הזרים ליוואי רנדולף, ג'יילן הורד, חסיאל ריברו, אלפא קאבה ורוקאס יוקובאיטיס, שעדיין מתאושש משבר באגודל. ווניין גבריאל, שמחלים מפציעה בברכו, יעבור בדיקה נוספת, כשהתכנון הוא שהשחקן יחזור להתאמן כבר השבוע.

כידוע, ווניין גבריאל וסייבן לי החליטו להישאר בבלגרד, ומאחר שהצהובים ייצאו לקובנה ביום רביעי, הם יגיעו למפגש עם ז'לגיריס שוב ללא אימונים בסגל מלא. כך שאם עודד קטש הסביר את ספסולו של סייבן לי לאורך דקות רבות בהפסד לפרטיזן בלגרד בחוסר ההיכרות הזה, הרי שהבעיה לא עומדת להיפתר מבחינתו בזמן הנראה לעין.

הסגל שעומד לרשות עודד קטש במשחק הערב כולל את ג'ון דיברתולומיאו (קפטן), ג'יילן הורד, רפי מנקו, רומן סורקין, עומר מאייר, וויל ריימן, אורן סהר, חסיאל ריברו, ג'ייק כהן, אורי כהן, ליוואי רנדולף ותמיר בלאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully