וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה התבשרה: רוי נאווי סובל מקרע ברצועה הצולבת

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 15:20

הקשר שמושאל ממכבי תל אביב צפוי לעבור ניתוח אחרי שנפצע נגד טבריה. במקביל, בקבוצה אופטימיים מהשיפור בתוצאות ואצל דיארה

תקציר: הפועל חיפה - עירוני טבריה 0:1/ספורט1

השמחה הגדולה בהפועל חיפה מהניצחון 0:1 אתמול (שבת) על עירוני טבריה התערבבה היום בתחושה חמוצה, לאחר שרוי נאווי שהרגיש כאב בברך אחרי שדרך לא טוב במהלך המשחק, ערך בדיקת MRI בה התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. קשר הנבחרת הצעירה שמושאל ממכבי תל אביב יבחר בקרוב באחת מהאפשרויות לשיקום מהפציעה: ניתוח או טיפול שמרני, כשההערכה היא שהוא ינותח. ההחלטה תתקבל בהתייעצות עם מכבי תל אביב.

לפחות בכל הנוגע למומנטום מבחינת התוצאות, כאמור, בהפועל חיפה מרוצים. האדומים פתחו את העונה בצורה מהוססת, אך עם ניצחון שני ברציפות רוני לוי ושחקניו קפצו לחלק העליון של הטבלה ובקבוצה משוכנעים שניתן יהיה להיאבק על המקום בפלייאוף העליון גם העונה.

בחיפה משוכנעים שניצחו בצדק. "מלבד כמה דקות בהתחלה, היינו עדיפים בהרבה", קבע שחקן בקבוצה. "אנחנו צריכים לייצר יותר מצבים, אבל בסך הכל ניצחנו כי היינו טובים יותר".

גיא מלמד הפועל חיפה חוגג. דני מרון
מבחינת התוצאות, המצב מעודד בהפועל חיפה/דני מרון

מי שזכה למחמאות היה יונתן פרבר שהציג יכולת טובה. אך גם ספג כרטיס אדום. בקבוצה משוכנעים ששופטי המסך החמירו עם השחקן, והחמיאו גם לטיימוקו דיארה שנכנס כמחליף והציג יכולת טובה.

"לפעמים צריך סבלנות. גם עכשיו אני עוד לא יודע כמה רחוק הוא יגיע וכמה הוא ייתן לנו, אבל הוא מראה ניצוצות של שחקן כישרוני ואיכותי. אני שמח שהוא איתנו", אמר לוי על דיארה.

מי שגם הציג יכולת טובה היה הבלם הוותיק אוראל דגני, שתפס מקום של קבע בהרכב. "אני חייב להגיד שאני נהנה פה מאוד. זה חדר הלבשה מהטובים שהייתי בו בקריירה", אמר הבלם הוותיק. "אני נהנה כל יום וזה משהו שהיה לי חשוב מאוד, כי עברתי חצי שנה לא כיפית בלשון המעטה".

על הבקשה לדחות את המשחק אמר דגני: "המצב הביטחוני מורגש בקבוצה. יש אנשים שהתעוררו אתמול בשעה מאוד מוקדמת וגם האזעקות תפסו אותם בשנת הצהריים. זה משפיע על ההכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully