וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "דיברתי עם ים מדר 20 פעם, אבל לא כדי שיבוא לכאן"

20.10.2024 / 6:40

מאמן הפועל תל אביב התייחס למעמדו של הישראלי בבאיירן מינכן ("ארצה אותו אם יהיה פנוי, אבל הוא תחת חוזה") וגם לשמועות על רצונו של נועם יעקב לעזוב: "מישהו כתב שהוא שיחק יותר מג'ו רגלנד נגד בשיקטאש? הוא בלחץ על הקריירה, אבל יהיו עליות וירידות"

תקציר כדורסל ספרדי: בילבאו - ריאל מדריד 79:83/ספורט1

לכאורה, להפועל תל אביב היו כל הסיבות ההגיונית להוריד אמש (שבת) את הרגל מהגז. היא הופיעה למשחק הביתי מול בני הרצליה עם ארבעה זרים במקום חמישה, ללא שני הרכזים המובילים שלה - פטריק בוורלי וג'ו רגלנד - ואפילו החזרה להיכל קבוצת שלמה לא הניבה יותר מ-1,850 צופים בשל הגבלות פיקוד העורך (לצד ביצוע העונש שסוחבים האדומים מהעונה הקודמת). זה לא שינה דבר. הם טיילו ל-79:97 ורשמו את ניצחונם החמישי ברציפות בכל המסגרות, אף שאיבדו 19 כדורים.

"אם הגענו ל-97 נקודות במצב כזה, זה אומר שיש לנו פסיכולוגיה טובה ואנחנו קולעים היטב עם ביטחון גבוה", אמר המאמן סטפנוס דדאס. "אנחנו צריכים לטפל באיבודים, אבל מ-14 הריבאונדים שהרצליה לקחה בהתקפה אני פחות מוטרד. למרות שזה נראה רע חלק מהזמן, זו תוצאה של כמעט 50 החטאות מצידה. ניצחנו את אחת הקבוצות החזקות בליגת העל".

דדאס התייחס גם לשמועות ולדיווחים שנפוצו סביב הקבוצה, ובפרט לאפשרות שנועם יעקב יעזוב וים מדר יחזור. בנוגע ליעקב, שסיים עם 7 נקודות ו-5 אסיסטים ב-20 דקות, אמר המאמן: "כששחקן צעיר שואף לשחק ולהשתפר, והמאמן לא משתף אותו הרבה, או לא משתף אותו בכלל במשחק אחד, הוא מיד פונה למנג'ר ומבקש שייקח אותו מכאן לקבוצה שאשחק בה. אבל אז מגיעה ההזדמנות והוא משחק טוב, כמו אתמול. אז בואו נראה איך זה ילך. אל תתייחסו לכל דבר כאילו הוא רשמי. מישהו כתב שהוא שיחק יותר מרגלנד נגד בשיקטאש?

"זה תהליך, ויהיו עליות וירידות עם שחקן מסוגו. לא קל לי, כי אני צריך לנצח וגם לתת לו לשחק. אני אתן לו דקות בגלל שהוא שחקן טוב, לא בגלל שהוא צעיר. הוא היה טוב ואנרגטי מול הרצליה, והוא יכול לשחק עוד יותר טוב. הוא בחור נחמד, שלחוץ על הקריירה שלו. אי אפשר להתעלם מהשיפור שהוא עושה מדי יום, כשהוא עובד עם השחקנים והמאמנים האלה".

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת עם נועם יעקב. אודי ציטיאט
אידיליה. גינת ונועם יעקב/אודי ציטיאט

מדר, שסיים עוד ערב עגום בבאיירן מינכן ללא נקודות ב-10 דקות בליגה הגרמנית, קיבל פנייה מהאדומים. דדאס, שעבד עם הרכז במחצית הראשונה של העונה שעברה בפנרבחצ'ה כעוזר מאמן, הודה כי "דיברתי עם ים 20 פעם מאז תחילת העונה כי הוא חבר שלי, לא כדי שיבוא לכאן. אם הוא יהיה פנוי, ברור שזו תהיה אופציה טובה ואדבר עם ההנהלה, כי הוא אחד הישראלים הטובים ביותר. ממה שאני יודע, הוא תחת חוזה".

איש וויינרייט שוב המחיש כמה גדול היתרון שלו בזירה המקומית; בעוד הוא עומד על 8.5 נקודות ו-5 מ-18 לשלוש ביורוקאפ, אתמול הוא להט עם 19 נקודות ו-5 מ-7 מעבר לקשת (ובסך הכל יש לו 9 מ-13 מהטווח הזה בליגה).

"למאמן הייתה תוכנית משחק טובה, ונהנינו", אמר הפורוורד האמריקאי. "באתי לכאן כדי לשחק, והוא מחליט אם אשותף יותר או פחות. לא משנה לי אם זה 27, 10 או 7 דקות, אני אנסה ליהנות ולא לפשל. האווירה הייתה מדהימה, אבל סיפרו לי שיש לנו הרבה יותר אוהדים ואני רוצה לראות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully