וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי חיפה: "יש ימים שהכדור פשוט לא רוצה להיכנס"

20.10.2024 / 7:20

המערך של בכר פגע? במכבי חיפה מודים ש"הורמו גבות כשפורסם ההרכב", אבל מייחסים את ההפסד בעיקר להחמצות. הביקורות מתנקזות בעיקר למוחמד ואזולאי, והמחסור בחלוץ מחליף שוב ניכר: "חייבים עוד שחקנים שיתנו מספרים". נהואל יפתח נגד בית"ר?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי חיפה למחרת ההפסד 2:0 אמש (שבת) למכבי תל אביב. בחיפה שמעו את הביקורות של הפרשנים וגם של אוהדים ברשתות החברתיות על המערך שברק בכר בחר לעלות איתו, כולל שלושה בלמים ושלושה קשרים עם אוריינטציה הגנתית יותר, אך הדפו אותן והבהירו שהם לא מסכימים.

"ברור שגם אצלנו הורמו גבות כשנחשפנו להרכב, אבל בפועל זה הצליח, כי כן הצלחנו לעשות מה שברק ציפה וזה כן יראה טוב על כר הדשא", ניתח אחד השחקנים. "התוצאה רעה מבחינתנו, אבל זה לא אומר שהשיטה וההכנה לא הצליחה".

בחיפה כן נשמעו ביקורות ספציפיות על איתן אזולאי שקיבל את ההזדמנות בהרכב אך לא הצליח להציג יכולת גבוהה, וכן על עלי מוחמד שהיה מתחת לרמתו. בנוסף, הכישלון בהבאת חלוץ אחרי העזיבה של פרנזי פיירו שוב ניכר, כאשר דין דוד נכנס ודיא סבע הרבו להחמיץ ולקבוצה הייתה חסרה רגל מסיימת. בימים כאלה, החוסר בחלוץ נוסף מורגש עוד יותר. "עוד שחקנים יהיו חייבים להתחיל לספק מספרים", קבע גורם בקבוצה. "אתמול שוב דין ודיא הגיעו להמון מצבים, אבל ברור שאנחנו חייבים שיהיו עוד שחקנים חוץ מהם שיוכלו לכבוש בימים שפחות הולך להם".

שחקן מכבי חיפה דין דוד, ליד שחקן מכבי תל אביב נמניה סטואיץ'. ברני ארדוב
חסרה עוד רגל מסיימת. דין דוד אתמול/ברני ארדוב
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. ברני ארדוב
המערך פגע בשחקנים? לא אם תשאלו אותם. בכר/ברני ארדוב

בכר הפתיע כאמור כאשר הותיר את קסנדר סברינה ומתיאס נהואל על הספסל. השניים עדיין מתקשים לפרוע שטרות ונהואל ממשיך להמתין להופעת בכורה בהרכב, אך במועדון משוכנעים שגם הוא וגם סברינה ייכנסו לעניינים בהדרגה.

בחיפה דיברו בעיקר על ההחמצות הגדולות ומשוכנעים שהיו עדיפים על היריבה. "יש ימים שלא משנה מה תעשה, לא תכבוש", הודה אחד השחקנים הבכירים במכבי חיפה. "היינו טובים יותר, אבל החמצנו מכל מצב, גם ממצבים שהיינו מבקיעים בקלות בדרך כלל. הכדור פשוט לא רצה להיכנס".

שחקן מכבי חיפה דיא סבע. ברני ארדוב
ביום אחר זה ייראה שונה? דיא סבע/ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה, מתיאס נהואל, מול שחקן מכבי תל אביב טייריס אסנטה. ברני ארדוב
נכנס לעניינים בהדרגה. נהואל/ברני ארדוב

בחיפה יתוכננו כעת למשחק ביום שלישי נגד בית"ר ירושלים, כשהפסד יותיר את הפער ממכבי תל אביב על שש נקודות. בכר צפוי לערוך שינויים, כאשר בלם אחד מבין השלושה יירד לספסל בעוד שסברינה או נהואל יקבלו מקום בהרכב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully