וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-MMA חוזר לערוצי ספורט1 - עם "קרב הענקים" של אלוף העולם

19.10.2024 / 0:55

ה-MMA חוזר לספורט1 ובענק, תרתי משמע. פרנסיס אנגאנו מול רנאן פריירה יתמודדו בקרב הענקים על חגורת האליפות במשקל כבד. שידור ישיר ובלעדי בספורט3 ב-23:00

פרנסיס אנגאנו. Mark Robinson,
פרנסיס אנגאנו/Mark Robinson

מאז שהחליט בצעד חסר תקדים לעזוב את ה-UFC כשהוא מחזיק בתואר אלוף העולם במשקל כבד, פרנסיס אנגאנו לא נלחם בקרב MMA כבר כמעט 3 שנים, שבהן חווה רכבת הרים בתוך ומחוץ לזירה. הלוחם הקמרוני הכניס להלם את עולם האיגרוף כשעלה לקרב מול מי שנחשב לאחד מהמתאגרפים הטובים בהיסטוריה במשקל כבד, טייסון פיורי, בתור אנדרדוג ענק וסיפק הופעה בלתי נשכחת, בקרב שבו רבים מאמינים שנעשה עוול לאנגאנו ע"י השופטים שניקדו את הקרב לטובתו של הבריטי. תמונה הזכורה ביותר מהקרב היא התמונה שבה אנגאנו מתנוסס מעל פיורי רגע אחרי שהצליח להפיל אותו לקרשים בתחילת הקרב.

מאז, אנגאנו הספיק לחזור לזירת האיגרוף לקרב ענק נוסף מול אנתוני ג'ושוע, שם הפסיד בנוקאאוט אכזרי, אבל האירוע המשמעותי ביותר בחייו היה האסון הגדול שהוא חווה באפריל האחרון כאשר בנו קובי שהיה בן 15 חודשים בלבד נפטר בשנתו. במשך מספר חודשים לא היה ברור אם ומתי הוא יחזור לזירה. ההודעה על החזרה שלו לכלוב עוד השנה הייתה מאד מפתיעה, אך כשנשאל איך הוא הגיע להחלטה לחזור סיפק אנגאנו הסבר עוצמתי ומרגש כשאמר:"הייתי שבור והרגשתי שאין טעם לחיות יותר, אבל אחרי תקופה ארוכה של מחשבות הגעתי למסקנה שאני חייב לקום ולהמשיך הלאה כדי לכבד את זכרו כי אני יודע שהוא לא היה רוצה להיזכר בתור מי שהביא למפלה שלי."

בשבת הקרובה אנגאנו יערוך סוף סוף את החזרה שלו לכלוב בארגון PFL בקרב ענקים מול רנאן פריירה הברזילאי, שמחזיק בתואר האליפות במשקל כבד של הארגון, ומצפה לו משימה לא קלה. הברזילאי שמתנשא לגובה של 2.03 מטרים נמצא במומנטום מטורף ומגיע אחרי ארבעה נצחונות רצופים בנוקאאוט, האחרון שבהם תוך עשרים ואחת שניות בלבד מול ריאן ביידר - ניצחון שהפך את פריירה לכוכב בין לילה וגרם לרבים להאמין שהוא מסוגל לנצח את אנגאנו העוצמתי, ואחרי חודשים של ציפייה הקרב הזה מגיע ואיתו קארד מלא בקרבות משובחים.

בקרב שלפני המרכזי ייפגשו כריס "סייבורג" ולאריסה פאצ'קו לקרב על החגורה שבו פאצ'קו יכולה להפוך לכוכבת ענקית, עם ניצחון על מי שנחשבת לאחת הלוחמות הגדולות בהיסטוריה, שיתווסף לניצחון הענק שלה אשתקד על קיילה האריסון. מולה "סייבורג" שרוצה להוסיף את החגורה היחידה שחסרה לה אחרי שזכתה כבר בכל חגורות האליפות בכל הארגונים הגדולים. בנוסף, קרב על חגורת האליפות במשקל בינוני של בלאטור בין פאביאן אדוארדס הבריטי לבין ג'וני אבלן האמריקאי, וקרב בין שני כוכבי ענק שיפתח את האירוע עם מפגש בין איי-ג'יי מקגי האמריקאי מול פול היוז האירי שמבטיח זיקוקים.

PFL, "מפגש הענקים" - בשידור ישיר רק בספורט3 (53 בשלט) מוצ"ש 19/10 23:00

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully