וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של סקוטי ווילבקין: סקיילר מייז חתם בפנרבחצ'ה

18.10.2024 / 12:38

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, אלופת טורקיה צירפה בצעד מרשים את הגארד האמריקאי, שיחבור לווייד בולדווין ולבונזי קולסון עד סיום העונה. צפוי לשחק מול מכבי תל אביב בעוד כשבוע וחצי בקובנה

תקציר משחק האליפות: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 72:80/ספורט1

רכש מרשים לשרונאס יאסיקביצ'יוס. שבועיים לאחר שאיבדה לכל העונה את סקוטי ווילבקין, פנרבחצ'ה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של סקיילר מייז. על אפשרות הגעתו של הגארד לאיסטנבול והמגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

מייז (27, 1.91) נע בשנים האחרונות בין ה-NBA לג'י ליג, ולא הצליח להותיר חותם ולקבל חוזה קבוע בליגה הטובה בעולם. אשתקד הוא הופיע ב-17 משחקים במדי לוס אנג'לס לייקרס, שבהם תרם 1.3 נקודות, ובמהלך הקיץ החל לשקול מעבר לאירופה. במהלך הקיץ הוא שקל לראשונה לשנות כיוון ולנסות את מזלו באירופה, ועל פי דיווחים היה קרוב לחתימה באולימפיה מילאנו, אולם העסקה לא יצאה לפועל.

בכך פותר שאראס את הבעיה שנוצרה עבורו בקו האחורי. מייז צפוי להוביל אותו בצוותא עם ווייד בולדווין, שלא הרשים עד כה העונה - ובארבעת משחקי היורוליג הראשונים העמיד ממוצעים של 12.5 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים, אבל באחוזי קליעה נמוכים (35.7% לשתיים ו-29.4% לשלוש) לצד 3.5 איבודים.

שחקן פנרבחצ'ה סקיילר מייז. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
השותף החדש של ווייד בולדווין ובונזי קולסון. סקיילר מייז/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

בעוד כשבוע וחצי "תארח" פנרבחצ'ה את מכבי תל אביב בקובנה. כמו בעונה שעברה, הטורקים לא היו יכולים לערוב לביטחון המשלחת הישראלית באיסטנבול - ולכן ייאלצו לנדוד. לפי בקשת המאמן הליטאי, המשחק ייערך בארץ הולדתו. אקס אחר של הצהובים, בונזי קולסון, תרם עד כה 9.2 נקודות ו-4 ריבאונדים לערב.

  • עוד באותו נושא:
  • פנרבחצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully