וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חיסול סינוואר: ברק אברמוב יתרום 500 כרטיסים

18.10.2024 / 10:00

בעלי בית"ר ירושלים במחווה יפה לאנשי כוחות הביטחון ומפונים אשר נמצאים חודשים ארוכים מחוץ לביתם, ויזכו להגיע בחינם למשחקי הבית נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים יצאה לפגרת הנבחרות באכזבה בעקבות ה-1:1 הביתי נגד עירוני קרית שמונה והיא תקווה לשוב למסלול הניצחונות ולשמח את אוהדיה כשתתארח מחר באצטדיון בעכו מול בני סכנין (שבת, 19:00, ספורט4), במשחק שייערך ללא קהל כלל.

כידוע, בית"ר ירושלים תארח ביום שלישי את מכבי חיפה למשחק ההשלמה מהמחזור הרביעי, אבל יצחקי בשלב זה חושב אך ורק על המפגש עם בני סכנין מחר.

ברק אברמוב בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מחווה יפה וחשובה. אברמוב/קובי אליהו

בנושא אחר, ביום שאחרי חיסולו של יחיא סינוואר, החליט בעלי בית"ר ירושלים לבצע מחווה יפה וחשובה למען אנשי כוחות ביטחון ומפונים אשר נמצאים חודשים ארוכים הרחק מביתם.

בהודעה מטעם המועדון נמסר הבוקר כי "בעקבות חיסולו של הטרוריסט השפל, יחיא סינוואר, הודיע הבעלים רק אברמוב כי המועדון יתרום כ-500 כרטיסים לשני משחקי הבית הקרובים נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב (250 לכל משחק) לכוחות הביטחון ומפונים אשר נמצאים מחוץ לביתם כבר כל כך הרבה זמן. כמו כן, משחקי הבית הקרובים יוקדשו לכוחות הביטחון. פרטים על הטקסים יועברו בסמוך למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully