וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הזרים מתפקדים מדהים בתקופה הזאת, זה לא מובן מאליו"

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 20:06

מאמנה של מכבי חיפה התייחס לאימונים בצל המלחמה ("יש אזעקה, הולכים למיגונית וחוזרים כרגיל"), תפקוד הסגל הזר ("מרגיעים ועוטפים אותם"), מצב הפצועים ("גולדברג קרוב לחזור, סק איתנו") ומשחק העונה בשבת ("מכבי ת"א התחזקה, בטוח שיהיה קצב טוב")

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט1

מכבי חיפה תפגוש בשבת הקרובה (20:30) במשחק העונה הראשון את מכבי תל אביב, כשניצחון יעלה את הירוקים לפסגת הטבלה עם משחק חסר. הקבוצה של ברק בכר המשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק שיתקיים באצטדיון טדי, והמאמן דיבר יחד עם עלי מוחמד במסיבת העיתונאים לקראת המפגש המסקרן עם האלופה.

"זאת תקופה מאתגרת לכולם. חיפה בימים האחרונים חטפה בגדול, זה לא פשוט, אבל מתאימים את עצמנו לסיטואציה", סיפר המאמן. "באמצע חימום יש אזעקה, הולכים למיגונית וחוזרים כאילו הכל רגיל. צריך לתפקד. גם הזרים, ברור שזה לא נעים להם, והם מתפקדים בצורה מדהימה. אנחנו מרגיעים ועוטפים אותם. זה לא מובן שהם כאן ורוצים להיות כאן, שמחים שהם איתנו. לשמחתנו יש לנו כמעט את כולם, גם שון גולדברג אוטוטו חוזר. סק כבר חזר. חג'ג' וחרמש עדיין לא פה, והם יכולים עוד למצוא את המקום בהרכב בעונה. יש כאן תחרות מדהימה, זה כאב ראש שאני שמח ורוצה שיהיה לי. יש מקום לכולם, העונה עוד ארוכה".

על המשחק מול מכבי תל אביב: "זה משחק בין שתי קבוצות חזקות, שתי הראשונות. מכבי תל אביב קבוצה שהתחזקה עוד מהשנה שעברה, יש להם סגל וצוות אימון מצוין. אני בטוח שיהיה משחק טוב, קצב טוב ואצטדיון מלא".

ליאור רפאלוב מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ממשיכים בהכנות. ליאור רפאלוב/אתר רשמי, מכבי חיפה

עלי מוחמד הוסיף: "המשחקים מול מכבי תל אביב תמיד קשים. זה לא משנה מי בכושר טוב יותר, זה תמיד קשה. אנחנו מתכוננים לזה טוב. כמובן שהאוהדים שלנו יהיה חסרים. אנחנו יודעים שהם יצפו, אז נעשה הכל כדי לגרום להם לשמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully