וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שבה מרוצה מהפגרה: "דקות בינלאומיות זה חשוב מאוד"

17.10.2024 / 12:26

אחרי "שבוע מוצלח מאוד", רוני לוי מסתכל "בכבוד ובהערכה" על עירוני טבריה ומודה: "מאכזב לשחק בלי קהל". בן הרוש יפתח בשמאל

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

מגן נבחרת ישראל הצעירה נועם בן הרוש שב לאימונים של הפועל חיפה, כשהוא צפוי להיות מוסט לעמדת המגן השמאלי ולהחליף את אורן ביטון הפצוע. כזכור, בן הרוש איבד את מקומו בהרכב לדור מלול הוותיק, אך כעת אמור לחזור ל-11 דווקא באגף הנגדי לזה שהוא משחק בו בדרך כלל, לאור הפציעה של ביטון שייעדר בתקופה הקרובה.

מלבדו, גם יתר שחקני הנבחרות של הפועל חיפה חזרו ליטול חלק באימונים במסגרת ההכנות למפגש עם עירוני טבריה. "הפגרה עברה עלינו בצורה טובה", העיד המאמן רוני לוי. "עבדנו קשה מאוד על דברים שאנחנו צריכים לשפר ולקדם. מבחינתנו כל שבוע הוא חשוב מאוד בחיבור של השחקנים החדשים עם הוותיקים, ואני חושב שהיה לנו שבוע מאוד מוצלח. אני מקווה שנראה את זה במשחק".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. לירון מולדובן
הפועל חיפה חזרה מפגרת הנבחרות באווירה טובה/לירון מולדובן

לוי התייחס לכך ששלושה שחקנים היו בנבחרת הצעירה, דמיטרי אנטילבסקי וסאלו דראמן היו בנבחרות שלהם וגם יואב ג'רפי נכלל בסגל נבחרת ישראל הבוגרת: "מלבד נאווי, החבר'ה בנבחרת הצעירה שיחקו ודקות בינלאומיות זה דבר חשוב מאוד. אנטילבסקי שיחק שני משחקים, סאלו קצת פחות, אבל בסך הכל זה היה טוב. חבל לנו שג'רפי לא שיחק, רצינו שיקבל דקות, אבל אולי בהזדמנות הבאה".

בהתייחס ליריבה ולכך שהמשחק נגד טבריה ייערך ללא קהל בשל המצב הביטחוני, הוסיף לוי: "מאוד מאכזב לשחק בלי קהל, בבית שלנו הקהל נותן לנו אנרגיות ועוצמות. נעשה הכל כדי לשמח אותם מהבית. טבריה היא יריבה נוקשה וטקטית, הם עשו תוצאות טובות מאוד עד עכשיו, כך שאנו מסתכלים עליהם בכבוד ובהערכה, אבל מתרכזים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully