וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני אוהדי מכבי חיפה: החרמת המשחק נגד בית"ר עומדת בעינה

15.10.2024 / 17:03

הקהל הירוק הודיע שאין בכוונתו להתייצב באצטדיון טדי גם במועד החדש שנקבע למשחק ההשלמה: "אנחנו למודי הבטחות שווא, מעצרי שווא ואלימות שווא מצד משטרת ירושלים"

תיקתקנו, 15.10/ספורט1

ארגוני אוהדי מכבי חיפה הודיעו שיחרימו את המשחק נגד בית"ר ירושלים עוד לפני מתקפת הטילים מאיראן, שגרמה בסופו של דבר לדחיית המשחק בין הקבוצות במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. היום (שלישי), שבוע בדיוק לפני שהוא אמור להתקיים במועדו החדש, הבהירו ארגוני האוהדים כי הם לא חוזרים בהם מהחרמת המשחק.

כזכור, פרסמנו בזמנו כי כחלק מהחלפת הביתיות בין הקבוצות, הסכימה מכבי חיפה לרכוש כ-4,000 כרטיסים מבית"ר ירושלים למען אוהדיה. למשחק שאמור היה להתקיים ב-1.10, כאמור, נדחה ברגע האחרון ויתקיים בתקווה בשבוע הבא.

"אז נקבע מועד חדש למשחק, אבל מבחינתנו לא באמת השתנה משהו, נמסר מארגוני האוהדים של מכבי חיפה, "אנחנו למודי הבטחות שווא, מעצרי שווא ואלימות שווא מצד משטרת ירושלים. גם במשחק הקודם בטדי שמענו הבטחות וסיפורים, ונוכחנו לדעת שהם לא היו שווים את הנייר עליהם נכתבו".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא יגיעו לטדי. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

ארגוני האוהדים גם התייחסו לאירועים האחרונים בירושלים בין המשטרה המקומית לאוהדי קבוצות שונות: "רק לפני מספר ימים קיבלנו תזכורת נוספת לכך במשחק הכדורסל של הפועל תל אביב במלחה, שם הורחק אוהד מהיציע בגלל חולצה שלא באה טוב בעין לשוטרי מרחב מוריה.

"לא במקרה הקהל הצביע ברגליים ולא רכש כרטיסים למשחק שבוטל לפני ראש השנה. כל עוד אי אפשר יהיה להבטיח את שלומנו וביטחוננו האישי באצטדיון טדי - נמשיך להחרים את המשחקים שם. זהו הכוח היחיד שלנו למחות מול הגורמים שיכולים להביא לשינוי", הבהירו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully