וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל האימון הייתי עם זקפה, הרגשתי שיש לי שלוש רגליים"

15.10.2024 / 10:50

קרלטון קול נזכר כיצד לפני אימון של נבחרת אנגליה ויין רוני הבטיח ויטמינים ונתן לו ויאגרה: "אמרתי 'וואו, זה כחול', ובלעתי"

תקציר: פינלנד - אנגליה 3:1/ספורט1

נבחרת אנגליה נמצאת תחת לחץ מתמיד ולא מספקת את הסחורה באופן מלא כבר עשרות שנים, אבל השחקנים שלה תמיד ידעו איך לשחרר קצת קיטור. אתמול חלוץ העבר קרלטון קול השתתף בפודקאסט וסיפר על מקרה כזה.

"אני חושב שאלו היו ויין רוני וג'רמיין דפו בשורה האחורית של האוטובוס של הנבחרת", סיפר קול שרשם 7 הופעות בינלאומיות ב-2009 ו-2010, "אני הייתי חדש בנבחרת וניסיתי להיות ילד טוב, אז ישבתי מקדימה. פתאום נזכרתי ששכחתי את הוויטמינים שלי ואמרתי את זה בקול רם.

"הם שמעו את זה מאחור ורוני צעק לי: 'שכחת את הוויטמינים שלך? יש לי אחד בשבילך'. הוא נתן לי כדור ואמר לי שזה מולטי-ויטמין שיש בו הכול. הלכתי אליו אחורה והוא נתן לי את הכדור. אמרתי לו: 'וואו, זה כחול' ובלעתי...

"הייתה לי זקפה באימון. לא הייתי מגורה מינית, זה פשוט היה שם. הייתי השחקן הכי מהיר על המגרש כי היו לי שלוש רגליים...".

שחקן נבחרת אנגליה ב-2009, קרלטון קול. Michael Regan, GettyImages
"לא הייתי מגורה מינית, זה פשוט היה שם". קרלטון קול/GettyImages, Michael Regan

ג'רמיין דפו שהשתתף בפודקאסט והזכיר שגם שון רייט-פיליפס היה חלק מהמתיחה, סיפר: "קרלטון תמיד היה חייכן ושמח, אז חשבנו לעצמנו שאם כבר למתוח מישהו - זה אותו. הוא פשוט חשב לעצמו 'הו ויטמינים, זה טוב לגוף שלי' ובלע את הכדור. זה היה קורע! כשסיפרנו לו אחר כך... אולי הפרצוף שלו כשהוא שמע...".

דפו וקול המשיכו לדבר וסיפרו שהמאמן פאביו קאפלו כלל לא שם לב שהאחרון מתאמן עם זקפה. הם הסכימו שהיום זה לא היה יכול לקרות בגלל שהמדים הרבה יותר צמודים לגוף מבעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully