וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פודיומים בסופ"ש אחד: ההישג החלומי של רועי מיוחס

15.10.2024 / 10:06

מיוחס, אמריקאי-ישראלי בן 24, מתחרה מאז עונת 2021 בליגות ה-GT השונות, כולל שתי זכיות באליפות אירופה. בסוף השבוע התחרה במסגרת ליגת הלמבורגיני במסלול קטלוניה שבפאתי ברצלונה והגיע פעם אחת למקום השני ופעמיים לשלישי

רועי מיוחס חוגג שלושה פודיומים. Bart Kuppens,
רועי מיוחס חוגג שלושה פודיומים/Bart Kuppens

רועי מיוחס, אלוף אירופה הכפול בעונת 2022 בליגות ה-GT, האירופית והצרפתית, יוכל לרשום לעצמו אליפות אירופה נוספת לרזומה בעוד כחודש.

מיוחס, אמריקאי-ישראלי בן 24, מתחרה מאז עונת 2021 בליגות ה-GT השונות, כולל שתי זכיות כאמור בעונה השנייה שלו בלבד בקטגוריות הרכב הללו. העונה, הוא מתחרה בשתי ליגות - הסבב האירופי של למבורגיני בקטגוריית הרכב Pro-am ובסבב האירופי של האליפות העולמית של GT שם מתחרה בקטגוריית הסילבר.

בסוף השבוע האחרון התחרה במסגרת ליגת הלמבורגיני במסלול קטלוניה שבפאתי ברצלונה, אותו הוא יכול להגדיר כמוצלח מאוד. עד כמה מוצלח? שלושה פודיומים - מקום שני במרוץ הראשון, ופעמיים מקום שלישי. עוד אפקט שעזר למיוחס ולשותפו קופאנס הבלגי הוא השארת הסיכוי להילחם על האליפות בסוף השבוע האחרון של העונה באמצע נובמבר, במסלול חרז.

אולי זה היה נראה סופ"ש מבטיח בשביל מיוחס ושותפו, אך הוא עצמו תיאר את הקושי לפני ובמהלך הסופ"ש למצוא את הסט-אפ המתאים. "הגענו לסט-אפ כמו שרצינו רק במרוץ השלישי, וחבל. מקסמנו את מה שיכולנו, בלי טעויות קריטיות. היה לנו סוף שבוע מאוד מוצלח, עם הבטחה על המקום השני באליפות עם צמצום פער למקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully