וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט הושעה ממשחק אחד, אך ישחק מול מכבי תל אביב

14.10.2024 / 22:25

הסווינגמן נענש בגין הקטטה עם ביברוביץ' בדרבי הטורקי, אך קבוצתו החליטה לערער. ביצוע ההשעיה נדחה והוא ישחק נגד הצהובים בשלישי

מקבץ מהלכים של סייבן לי במשחק הכנה נגד פנרבחצ'ה/מתוך טוויטר

אלייז'ה בריאנט הורחק ממשחק אחד על ידי בית הדין של היורוליג, בעקבות הקטטה עם טאריק ביברוביץ' בדרבי בין אנאדולו אפס לפנרבחצ'ה. לכאורה, הוא אמור היה להחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב, אלא שקבוצתו החליטה לערער על העונש ועל כן הוא יידחה עוד לפני קבלת ההחלטה והגארד יוכל לקחת חלק בהתמודדות מחר (שלישי, 21:05).

בריאנט ספג בנוסף קנס של 10,000 יורו, בעוד ביברוביץ' הושעה גם כן למשחק אחד ונקנס במחצית מהסכום של בריאנט. בשבוע שעבר ערערה ריאל מדריד על עונש השעיה למשחק אחד שהושת על פקונדו קמפאסו, אמנם בנסיבות אחרות (התפרצות על שופט), אבל ביורוליג החליטו לאפשר לקמפאסו לשחק נגד פרטיזן בלגרד כל עוד בית הדין לא השיב לערעור.

שחקן אנאדולו אפס אלייז'ה בריאנט בעימות עם שחקן פנרבחצ'ה טאריק ביברוביץ'. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
שניהם הורחקו. הקטטה בין בריאנט לביברוביץ'/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

הגרסה של בריאנט וההוכחה (לכאורה)

אתמול סיפק בריאנט את גרסתו לאירוע: "בזמן מהלך שבו יצאתי להפריע לזריקה, ביברוביץ' ואני נפלנו לרצפה. כשניסיתי לקום, הוא תפס אותי באגרסיביות מהצוואר והראש מאחור, משך אותי למטה ודחף את ראשי אל תוך זרועו, תוך שהוא משאיר סימני שריטה רציניים בצוואר ובגב שלי, בנוסף לגרימת כאבי צוואר. ניסיתי להרים את עצמי ממנו בשנית והוא התנגד בבעיטות, מה שפצע אותי בזרוע. אני רוצה להבהיר שלא נשכתי אותו - הפעולה שלי בפירוש הייתה במטרה לקום. אין מקום בכדורסל לתפיסת שחקן בראש או בצוואר ומשיכתו לרצפה".

מנגד, ביברוביץ' הגיב: "אחרי התקרית שתקתי כדי שהמצב לא יחמיר ויפגע באג'נדה ובמותג של היורוליג. עם זאת, אני רואה ששחקן הקבוצה היריבה נתן הצהרות מפורטות שבהחלט לא משקפות את האמת, אפילו שהוא טען שאני אשם, ימים אחרי המשחק. עדיין אנסה לא להאריך את הנושא. מטרתי באותו רגע הייתה רק להרחיק ממני את היריב ולחזור למשחק. את מה שקרה אחר כך ומה שהיריב עשה, התמונות מוכיחות בעד עצמן. כל המידע הרלוונטי על המקרה נמסר ליורוליג על ידי ועל ידי המועדון שלי. אדגיש שוב כי צר לי להעסיק את הציבור בנושא שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully