וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שגרת חירום" בהפועל חיפה, אורן ביטון סובל מקרע במיניסקוס

14.10.2024 / 11:55

שחקני הקבוצה נאלצו להתכנס במרחב המוגן בזמן האזעקה וכעבור 10 דקות חזרו להתאמן. המגן השמאלי ייעדר בתקופה הקרובה, נועם בן הרוש צפוי לתפוס את מקומו בהרכב

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

"שגרת החירום" בחיפה משבשת את את מהלך חייהם של התושבים וגם של שחקני מכבי והפועל חיפה. אחרי ששחקני מכבי שהו במרחב המוגן לפני האימון, גם שחקני הפועל חיפה התאמנו במהלך האזעקות ונאלצו ללכת למרחב מוגן, אך אחרי כעשר דקות חזרו להתאמן כרגיל.

שני זרים נכחו באימון הקבוצה - טיימוקו דיארה ופרנן מאיימבו. בחיפה משוחחים כל העת עם הזרים ושמחים שבשלב זה לכל הפחות הם מקבלים זאת בהבנה.

דמיטרי אנטילבסקי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי לחזור בהמשך השבוע ולהיות זמין לטבריה. אנטילבסקי/מאור אלקסלסי

במישור המקצועי, הקבוצה קיבלה בשורה לא נעימה לפיה בדיקת ה-MRI של אורן ביטון גילתה קרע במיניסקוס והשחקן ייעדר בתקופה הקרובה. נועם בן הרוש עשוי לצפוס את מקומו בהרכב כמגן שמאלי כשדור מלול ימשיך כמגן ימני. דימיטרי אנטליבסקי ודראמן סאלו שנמצאים עם נבחרותיהם, יחזרו בהמשך השבוע, כאשר המאמן רוני לוי לא צפוי לעשות שינויים משמעותיים לעומת ההרכב שפתח מול מ.ס אשדוד.

דור מלול צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב כמו גם אוראל דגני במרכז ההגנה. בחיפה יודעים שניצחון על עירוני טבריה ירים אותם במעלה הטבלה אחרי פתיחת עונה מהוססת. "למרות שלא התחלנו כמו שרצינו, אנחנו אחרי ניצחון ולאט לאט מתחילים להתחבר", קבע שחקן בקבוצה, "כרגע עושה רושם שרוב הקבוצות בליגה שיוויוניות ומי שתצליח ליצור רצף ניצחונות תברח לאחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully