וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב האזעקה: שחקני מכבי חיפה נאלצו לתפוס מחסה במרחב מוגן

14.10.2024 / 8:50

האזעקה בעיר תפסה את השחקנים כשהם לפני אימון הבוקר, במועדון מקווים שהמצב לא יבהיל את הזרים. וגם: ההתלבטויות של בכר לפני משחק העונה

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

שחקני מכבי חיפה שהו במתחם האימונים בכפר גלים במהלך האזעקה שנשמעה הבוקר (שני) בעיר. האימון שנקבע לשעה עשר בבוקר אמנם לא החל כשנשמעה האזעקה, אך מרבית השחקנים כבר שהו במתחם האימונים ונאלצו למצוא מחסה במרחב המוגן.

בחיפה מקווים שרצף האזעקות לא יביא לחשש של השחקנים הזרים, כאשר עד כה השחקנים מקבלים את המצב בהבנה יחסית, כאשר מרביתם גם כך גרים מחוץ לאזור של חיפה. יש לציין שהזרים שיצאו לחופשת מולדת (סק בנבחרת ולא חזר עוד) נחתו ונכחו גם הם במתחם האימונים בזמן האזעקה.

שחקני מכבי חיפה מתיאס נהואל, קסנדר סברינה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
מתרגלים למציאות לא נעימה בעיר חיפה. שחקני מכבי חיפה באימון/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

במישור המקצועי, הירוקים יגבירו את ההכנות למשחק הגדול מול מכבי תל אביב בשבת, כאשר לא נראה שהמאמן ברק בכר מתכנן שינויים רבים לעומת ההרכב שפתח במשחקים האחרונים.

שון גולדברג ממשיך באימונים ולקראת סוף השבוע יוחלט אם להכלילו בסגל או לתת לו זמן נוסף לחזור לעניינים, כשבכל מקרה פדראו שזוכה למחמאות גדולות על יכולתו ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. ההתלבטות הגדולה היא בין מתיאס נהואל לקסנדר סברינה, כשהחלטה כמובן תתקבל בהמשך השבוע. שני השחקנים היו בחופשות ויחזרו כעת לאימונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully