וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כבר מסורת: הפועל ירושלים שוב "לא מצאה את הדרך" נגד הפועל ת"א

14.10.2024 / 8:20

וויילי הסתבך בעבירות, החוסרים בסגל נתנו את אותותיהם וההבדלים בין המחציות היו קיצוניים מדי. בפעם השלישית ברציפות, הירושלמים נכנעו לאדומים מתל אביב

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

זו כבר מסורת: הפועל תל אביב מגיעה לביקור הראשון שלה בכל עונה בארנה, וחוגגת. לפני שנתיים היא ניצחה את הפועל ירושלים 77:80, אחרי שכבר הובילה ב-17 נקודות הפרש; אשתקד, בשלב מאוחר יחסית של העונה, היא טיילה ל-64:91; ואתמול (ראשון), אחרי שכבר "אירחה" שני משחקים מול היציעים הריקים בסמוקוב במסגרת היורוקאפ, הפועל ירושלים הפסידה במשחק הבכורה הביתי האמיתי של העונה 85:72.

זה התחיל בצורה אחרת. המארחים מהבירה פתחו את המשחק בסערה וברחו ל-21:34 בדקה ה-14, אבל קלעו רק עוד 38 נקודות ב-26 הדקות הנותרות. הם התקרבו עד 67:65 באמצע הרבע הרביעי, ודווקא אז ספגו שלוש שלשות רצופות בתוך דקה וחצי שלא הותירו להם סיכוי; גם באזור הצבע לא הייתה חגיגה ירושלמית: אוסטין וויילי אמנם רשם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-11 ריבאונדים, אולם הסתבך בעבירות ויחד עם חבריו לא מצא מענה לג'ונתן מוטלי, שחגג עם 22 נקודות.

"זה מאוד מאכזב", הודה נועם דוברת, שתרם 8 נקודות ואסיסט בודד ב-21 דקות. "ציפינו למשחק הזה, הראשון מול האוהדים שלנו בבית. אנחנו לא חווים את זה הרבה העונה, ורצינו להופיע. אז זה מבאס. במחצית הראשונה הראינו איזו קבוצה אנחנו, ומה אנחנו יכולים לעשות. אין ספק שחסרים לנו שחקנים חשובים מאוד [קאדין קרינגטון ונמרוד לוי], אבל גם בסגל הזה אנחנו קבוצה מצוינת, וצריכים להיראות יותר טוב".

שחקן הפועל ירושלים אוסטין וויילי. ברני ארדוב
גם הוא לא מצא תשובות למוטלי. אוסטין וויילי/ברני ארדוב

דוברת הוסיף כי "לא מצאנו את הדרך בהתקפה ולא הגענו לפואנטות שלנו, ובהגנה לא שמרנו כמו במחצית הראשונה. פשוט לא הופענו למחצית השנייה. אוסטין הוא שחקן חשוב בקבוצה שלנו, ואם הוא נכנס לבעיית עבירות זה משפיע על הקבוצה. יש לנו מספיק שחקנים, כמו ג'סטין סמית' וגבי צ'אצ'אשוילי, שיכולים לחפות עליו במקרה הזה. זה לא שאם לשחקן כזה או אחר הייתה לו עבירה אחת פחות, היינו משחקים אחרת לגמרי. לא בגלל זה שיחקנו ככה".

מחרתיים, בערב חג הסוכות, תתארח ירושלים באלכסנדריו של אריס סלוניקי. הצהובים-שחורים שפתחו את העונה בעצלתיים, ספגו אתמול מכה נוספת, כשהובסו 102:72 בידי אולימפיאקוס בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully