וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה ללאומית: כשהפועל ת"א הרגישה ש"אין לאן לרדת", משהו קרה

14.10.2024 / 7:05

המחצית השנייה ברמת גן נתנה לדגו קצת ביטחון ואוויר בתקופה לחוצה, אחרי שבוע בו גער בשחקניו. פרימור יטוס להיפגש עם ספרא בארה"ב

תיקתקנו, 13.10/ספורט1

הפועל תל אביב ירדה למחצית אתמול (ראשון) ברמת גן בפיגור 1:0, ובתחושות קשות. האוהדים כבר קראו למסאי דגו להתפטר, מד הלחץ והפאניקה עלה שלב, אך במחצית השנייה הפועל תל אביב סוף סוף הגיעה לעונה הזאת. זה לא רק המהפך אלא הגישה, ההבנה שהשם הפועל תל אביב או השמות הנוצצים ביחס ללאומית לא יעשו את העבודה.

סמלי שאתמול הבקיעו גוני נאור ולירן רוטמן, שני השחקנים היקרים במועדון, שניים שדגו נלחם עליהם ועד כה לא מספקים את הסחורה. נכון ששערי המהפך הגיעו ממבצעים אישיים של סתיו טוריאל שלא שייך לליגה הזאת, אך עדיין, לאחר ה"שטיפה" של דגו במחצית האדומים עלו אחרת למחצית השנייה והביאו הרבה אופי שכל כך חסר להם העונה.

הריאיון של דגו בסיום ביטא היטב את התחושה שלו שסוף סוף הוא ראה קבוצה. הוא רתח לאחר התיקו 1:1 עם אום אל פאחם, השחקנים הרגישו את זה במהלך השבוע. הוא ספג ביקורות קשות, הרגיש מושפל והבין שהקריירה שלו מונחת על הכף. מתחילת הקיץ הפועל תל אביב נחשבת לעולה בטוחה עוד לפני שהחלה הליגה, וזה מכביד עליו. זה גם הכניס את דגו ללחצים שכנראה לא התמודד איתם עד היום בקריירה, במיוחד במועדון שנמצא בהליך החלפת בעלים ואין יותר מדי עם מי לדבר.

מסאי דגו, מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
קצת אוויר לנשימה. דגו/אודי ציטיאט
מילאן מקאריץ', סתיו טוריאל, שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
לקח חשוב לעתיד. הפועל תל אביב חוגגת/אודי ציטיאט

בכל המשחקים העונה עד אתמול האדומים הובילו 0:1, אתמול לראשונה הם נתקלו במצב הפוך ואולי זה דווקא הוריד מהם לחץ ויצר מוטיבציה. יותר קל להם לבוא כאנדרדוג ולא עם ציפיות לתת הצגה. שחקנים סיפרו בסיום: "עלינו בחצי השני בטירוף, כי כולם הבינו שיותר נמוך מזה לא יכול להיות". וזה מסביר לא מעט.

המנכ"ל גיא פרימור יטוס לפגישה עם אדמונד ספרא בארה"ב. מעבר להיכרות האישית והניהול השוטף, הנושא המרכזי אותו רוצים האדומים לסגור בהקדם הוא צירוף מנהל מקצועי. האופציה של איש מקצועי ישראלי עדיין על הפרק, למרות שלאחרונה ספרא ריאיין לבדו מספר מועמדים זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully